مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، گفت: سند نشاط اجتماعی استان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های مسئول تدوین می شود.

به گزارش خبرگزاری ایلنا از ساری،عیسی قاسمی طوسی، در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان، تصریح کرد:سند نشاط اجتماعی استان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های مسئول تدوین می شود.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری، گفت: سند نشاط اجتماعی استان با بهره گیری از دیدگاه های نخبگان، صاحب نظران و مشارکت دستگاه های مسئول تدوین می شود.

 عیسی قاسمی طوسی، مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری در جلسه کمیسیون ارتقاء امنیت اجتماعی استان با اشاره به این که دولت تدبیر و امید، رویکرد مطلوبی به مقابله با آسیب های اجتماعی دارد و اعتبارات مناسبی را به این مهم اختصاص داده است، افزود: برای ارتقا نشاط اجتماعی و افزایش امید و اعتماد در جامعه نیاز به چراغ راه و تدوین سند نشاط اجتماعی داریم.

مدیر کل امور اجتماعی و فرهنگی استانداری با بیان این که باید برنامه های غنی و موثر فرهنگی برای جامعه تدارک ببینیم، یاد آور شد: باید از ظرفیت فضای مجازی برای مقابله با هجمه های فرهنگی دشمن و ایجاد نشاط فاخر و آگاهسازی جامعه بهره برد.

وی، با اشاره به این که نشاط اجتماعی با برنامه های هوشمندانه و جامع تقویت می شود، خاطر نشان ساخت: از ظرفیت هنر می توان در ایجاد نشاط در جامعه به نحو مطلوب استفاده کرد.

در آغاز این جلسه حیدری، معاون فرهنگی و امور جوانان اداره کل ورزش و جوانان استان، از برنامه های این اداره کل در جهت تقویت و ارتقا نشاط اجتماعی و افزایش امید در استان ارایه نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.