به گزارش ایرنا، رئیس هیات کونگ فو خراسان شمالی گفت: نبود خوابگاه ورزشی از مشکلات اصلی ورزش خراسان شمالی است و در صورت حل این مشکل قادر به میزبانی بسیاری از مسابقات کشوری هستیم.
رضا همت افزا به خبرنگار ایرنا اظهارکرد: باید برای هیات های ورزشی در استان سایت اداری در نظر گرفته شود،با تحقق این امر روند کار ها بهتر خواهد شد.
سید احمد وکیلی رئیس هیات بدنسازی و پرورش اندام و عضو شورای شهر بجنورد گفت: در سال جدید ازمسابقات ورزشی حمایت خواهیم کرد و تلاش داریم تا در کنار ورزش قهرمانی و همگانی از اثرات ورزش در کاهش آسیب های اجتماعی نیز غافل نشویم.
برات ایمنی، رئیس هیات جانبازان و معلولین استان نیز در این نشست از میزبانی مسابقات تنیس روی میز کشور در بهمن ماه سال جاری خبر داد و گفت: نبود وسایل تخصصی رشته جانبازان و معلولین از جمله مشکلات اصلی این هیات است.
مهدی آرین رئیس هیات تکواندو خراسان شمالی نیز بر تخصیص اعتبارات هماهنگ با برنامه های ورزشی هر هیات اشاره و اظهار داشت: در طول سال بیش از 20 اعزام از سوی هیات تکواندو در تقویم ورزشی گنجانده شده است که متاسفانه به دلیل کمبود اعتبارات برخی از این اعزام ها انجام نمی شود و انتظار داریم که اعتبارات تخصیص یافته به هر هیات، بر اساس گستره فعالیت آن هیات دیده شود.
رئیس هیات کاراته خراسان شمالی در این نشست به المپیکی شدن رشته کاراته به عنوان فرصتی مناسب برای کسب مدال های رنگارنگ اشاره کرد و گفت: خوشبختانه رشته کاراته در سرفصل های آموزشی دروس آموزش و پرورش قرار گرفته و با توجه به گسترش این رشته، بزودی شاهد فراگیر تر شدن رشته کاراته خواهیم بود.
دانیار جاویدی از اداره کل ورزش و جوانان خواست تا به رشته کاراته و تخصیص اعتبارات لازم برای اعزام ورزشکاران به مسابقات برون مرزی و داخلی توجه بیشتری داشته باشند.
ارائه تقویم فرهنگی و ورزشی ویژه سال 97 منطبق با تقویم فدراسیون، فعالیت پررنگتر هیات های کم کار استان در سال جدید، استفاده از ظرفیت صنایع تولیدی و کارخانجات استان در جهت حمایت از ورزش خراسان شمالی، ارائه گزارش جامعه از برنامه های هیات بعد از برگزاری هر مسابقه ورزشی، توجه بیشتر به ورزش روستایی و بومی و محلی و استفاده از امکانات و منابع دستگاههای اجرایی و ستادی استان در راستای توسعه ورزش، از جمله مواردی بود که روسای هیات های ورزشی به طور مفصل در باره آن ها سخن گفتند.
استان خراسان شمالی دارای 23هزار ورزشکار بیمه ای با 43 هیات ورزشی می باشد که سرانه فضای ورزشی در این استان کمتر از 34 سانتی متر مربع است.
اخبار خراسان شمالی را در کانال تلگرامی اخبار ایرنا خراسان شمالی به نشانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.