به گزارش خبرنگار ایرنا ، آیت الله نورالله طبرسی روز شنبه در آئین گرامیداشت حماسه 9 در کانون شهید آوینی چالوس افزود :‌ چنین حماسه ای در حقیقت یک پیام معنادار ، تاریخی ، کوبنده و بزرگی برای فتنه گران و بدخواهان این انقلاب اسلامی داشت.
وی اظهارداشت :‌ فتنه سال 88 حادثه ای (بود) که سابقه آن به تاریخ انقلاب اسلامی ، قبل و بعد از ورود تاریخی حضرت امام (ره ) به ایران اسلامی باز می گردد و آن گونه نبود که چنین حادثه ای بدون مقدمه و پیشینه تاریخی در کشور رخ داده باشد.
امام جمعه ساری گفت : سناریوی تقلب انتخابات 13 ماه قبل از برگزاری انتخابات سال 88 از سوی فتنه گران در کشور طراحی شده بود و دشمن با تبلغیات سوء‌ از طریق شبکه های ماهواره ای و فضاهای مجازی چنین سناریویی را طراحر کرده بود تابتواند به آن اهداف شوم خود که برچیدن انقلاب بود دست یابد.
طبرسی با اشاره به منویات رهبری فرزانه مبنی برآنکه حماسه 9 دی پیروزی حق علیه باطل بود ، ادامه داد :‌ دشمن در این برهه از زمان خیال کرد به طور مسلم انقلاب برچیده می شود و آن حکومت دلخواه آمریکایی در ایران زمامداری کشور را به عهده خواهد گرفت.
وی افزود :‌ متاسفانه فتنه گران در سال 88 خسارت های هنگفتی به کشور وارد نمودند و 40 میلیون رای را که حاصل مشارکت همه جانبه ملت در این همایش ملی بود به کام آنان تلخ کردند این در حالی بود که مردم با هدایت ولی امر مسلمین یکپارچه به خیابانها آمده و با ارزش های انقلاب اسلامی تجدید پیمان کردند.
نماینده ولی فقیه در استان مازندران گفت : باید حماسه 9 دی در نظام اسلامی تداوم یابد و چنین مناسبتی باید هر سال باشکوه تر از سال های گذشته با پیام های کوبنده و معنا دار در کشور برگزار شود.
طبرسی با اشاره به لایحه پیشنهادی بودجه سال آینده گفت : گران کردن یکباره بنزین و نان و همچنین حذف یارانه ها باعث بروز مشکلات معیشتی مردم می شود.
وی همچنین با اشاره به برخی مشکلات در استان از نمایندگان مجلس شورای اسلامی خواست در عزل و نصب ها و جا به جایی مدیران استانی و شهرستانی مداخله نکنند.
خبرنگار :‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.