سیدمحمود طاهری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این جایگاه سیار با اعتباری حدود 800 میلیون ریال و ظرفیت مقدار 20 هزار لیتر خریداری شده و هم اکنون در این شرکت مستقر است.
وی گفت : یکی از مهم ترین نقاط ضعف موجود در سال های گذشته هنگام بروز بحران مانند بحران برف سنگین بهمن ماه سال 93 در این منطقه نبود جایگاه سوخت سیار برای تامین بموقع سوخت خودروهای امداد رسانی به مناطق حادثه دیده بود که هم اکنون با این کار رفع شده است .
مدیر عامل شرکت پخش ملی فرآورده های نفتی غرب مازندران افزود :‌ نبود این امکانات باعث اختلال در روند امدادرسانی و در پی آن ایجاد وقفه در یاری رساندن به حادثه دیدگان ناشی از برف سنگین در این منطقه شده بود.
طاهری با اشاره به گستردگی حوزه جغرافیایی و توسعه سکونتگاه های بخش روستایی و شهری منطقه افزود :‌ پی گیری های فراوانی برای خریداری یک جایگاه سوخت سیار دیگر نیز انجام گرفته که امیدوارم طبق وعده های داده شده این خواسته نیز بزودی برآورده شود.
کارشناسان معتقدند که براساس تغییر اقلیم آب و هوایی و درپی آن برودت هوا از حدود یک دهه اخیر تاکنون در استان های شمالی بویژه مازندران در فصل سرما و بارش برف سنگین بروز حوادثی نظیر سال 93 دور از انتظار نیست.
برفی که در ماه بهمن سال 93 در مازندران بویژه غرب این استان بارید، خسارت های سنگین و جبران ناپذیری به بخش های مختلف منطقه بویژه واحدهای مسکونی ، کشاورزی و زیر مجموعه های آن و نیز واحدهای صنعتی وارد کرد بطوری که امداد رسانی به مردم این منطقه را با مشکل مواجه کرده بود.
نور، نوشهر ، محمود آباد ، تنکابن ، رامسر ، عباس آباد ، کلاردشت و چالوس با جمعیتی دست کم یک میلیون نفر جزو شهرستان های هستند که زیرپوشش شرکت پخش فراورده های نفتی غرب مازندران قرار دارند.
غرب مازندران 54 جایگاه عرضه سوخت بنزین و حدود 40 جایگاه عرضه گاز طبیعی سی ان جی دارد.
خبرنگار :‌مهراب زکی پور کینجی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7078 /1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.