به گزارش خبرانلاین ازنکا،در این مراسم پس از قرائت اشعاری در وصف فضائل ملکوتی و علو درجات معنوی پیامبر اعظم(ص) و فرزند گرامیش و بنیانگذار مذهب تشیع(ع)، رئیس کمیسیون کشاورزی مجلس شورای اسلامی به ایراد سخنرانی پرداخت. 


دکتر علی محمد شاعری نماینده مردم شهرستانهای نکا، بهشهر و گلوگاه در مجلس شورای، از نیروگاه شهید سلیمی نکا به عنوان نماد صنعتی مازندران یاد کرد و اظهار داشت: این نیروگاه در میدان کار و خدمت و عمل به وظیفه همیشه موفق و سربلند بوده و اکنون نیز یکی از نمونه های خوب، موفق و پرتلاش در زمینه تحقق اقتصاد مقامتی در سطح کشور است.

وی از انرژی به عنوان زیرساخت توسعه کشور نام برد و ضمن قدردانی از زحمات کارکنان نیروگاه افزود: ما قدردان زحمات شما و همه کسانی که در بخش تأمین انرژی کشور تلاش میکنند، هستیم و از هر کمکی هم که برای رونق این بخش لازم باشد دریغ نخواهیم کرد.

نماینده مردم شرق مازندان با اشاره به اتصال خط لوله انتقال گاز دامغان به نکا افزود: اکنون که افزایش ظرفیتی در انتقال گاز ایجاد شده، نیروگاه در راستای کمک به سلامت محیط زیست، گازسوز شدن کامل نیروگاه را مطالبه نماید، ما هم کمک میکنیم تا انشاءا.. این کار به نتیجه رسیده و خدمتی هم به مردم منطقه شود.

در این مراسم مهندس محسن نعمتی مدیرعامل نیروگاه با اهداء لوح تقدیر به کاظم زراوشان و عباس دلخوش 2 همکار رزمنده مدافع حرم از رشادتها و ایثارگریهای آنان در دفاع از ارزشهای اسلامی قدردانی نمود.

درپایان به میمنت این مناسبت فرخنده، به 10 نفر از حضار به قید قرعه جوایزی اهداء شد.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 812583
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.