رئیس کمیسیون کشاورزی، آب و منابع طبیعی مجلس شورای اسلامی گفت: استان اردبیل از استعدادهای خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

به گزارش ایلنا، علی اکبری در دیدار با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل جایگاه استان اردبیل را در حوزه‌های فرهنگی، تاریخی، تمدنی و توانمندی‌های بخش کشاورزی بی نظیر عنوان کرد و گفت: قطعا با رفع خلاهای مدیریتی و همچنین توجه به نیروی انسانی کارآمد و به روز کردن امکانات و تکنولوژی ها در حوزه آب و خاک قادر خواهیم بود روند تولید خود را در بخش های مختلف تقویت کنیم.

وی ادامه داد: استان اردبیل از استعدادهای خوبی در حوزه کشاورزی برخوردار است.

نماینده مردم بجنورد در مجلس شورای اسلامی با بیان اینکه متاسفانه دسترنج تلاشگران این عرصه در تولید سیب زمینی، گندم و محصولات باغی گاه به حراج گذاشته شده و به دلیل نبود مدیریت و نوسانات بازار با چالش هایی روبرو می شود اظهار امیدواری کرد: با تدبیر و برنامه ریزی مجلس و دولت زمینه حل این مشکلات فراهم آید.

اکبری توجه به حوزه تحقیق و همچنین پژوهش و ارتقای توانمندی بخش کشاورزی را با تکیه بر امکانات و شرایط موجود یادآور شد و افزود: در این سفر مسئولان وزارت جهاد کشاورزی، وزارت نیرو، محیط زیست و شیلات نمایندگان مجلس را در رسیدگی به مشکل کشاورزان یاری می‌کنند که امیدواریم از آثار پرخیر و برکت این سفر دو روزه اهالی استان اردبیل در قالب تصمیم‌گیری‌ها و تصمیم سازی های مناسب بهره مند شوند.

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.