علی اکبری روز چهارشنبه در دیدار اعضای کمیسیون کشاورزی ، آب و منابع طبیعی با نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه اردبیل افزود: کشور ما در زمینه کشاورزی قابلیت های زیادی دارد که با شناسایی این قابلیت ها می توان توانمندی این بخش را رقم زد.
وی با بیان اینکه هم اکنون بسیاری از کشاورزان با مشکل نوسانات بازار روبرو هستند اظهار کرد: کشاورزان در تولید و عرضه محصولات خود بویژه در سیب زمینی و میوه دستخوش ناملایمات شدید بوده و متحمل خسارت بیشتری می شوند و مجلس بدنبال آسیب شناسی در این موراد می باشد.
اکبری گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی با نگاه آسیب شناسانه به استان ها سفر می کنند تا از نزدیک با مشکلات کشاورزان آشنا شوند.
اقبال عباسی ، سرپرست استانداری اردبیل هم در این جلسه گفت: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس از فردا برنامه های متعددی را در استان دارند و در قالب چهار گروه به شهرستان ها سفر کرده و با مشکلات کشاورزان آشنا می شوند.
وی با بیان اینکه کشاورزی محور توسعه استان اردبیل است افزود: اقتصاد مقاومتی در این استان در بخش کشاورزی قابل تحقق است و با توجه به قابلیت این بخش می توان رونق آن را در استان تحقق بخشید.
رضا کریمی نماینده اردبیل ، نیر ، نمین و سرعین در مجلس شورای اسلامی و نائب رئیس کمیسیون کشاورزی هم در این جلسه گفت: حضور در استان ها از برنامه های مهم این کمیسیون است تا از نزدیک با طرح های کشاورزی و مشکلات موجود آشنا شویم.
وی افزود: اعضای کمیسیون کشاورزی مجلس در سفر خود به استان اردبیل تنگناهای موجود را مشاهده و برای رفع آنها تصمیم گیری خواهد کرد.
کریمی رونق بخش کشاورزی را یادآور شد و گفت: با توسعه و رونق این بخش شاهد تولید و اشتغال بیشتری در کشور خواهیم بود.
نشست با امام جمعه اردبیل ، دیدار فعالان بخش خصوصی در اتاق بازرگانی و سفر نمایندگان به شهرستان ها از جمله برنامه اعضای کمیسیون کشاورزی در سفر به اردبیل است.
خبرنگار: یعقوب شاددل** انتشار دهنده: سیفعلی موسی زاده
6016/ 7110
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.