اولین نشست میز توسعه صادرات لبنیات ایران 30 آذر ماه در هتل بادله ساری برگزار می شود.

به گزارش ایلنا از ساری ، رئیس انجمن صنایع غذایی و دارویی خانه صنعت، معدن و تجارت استان مازندران در گفتگویی اختصاصی باخبرنگار این مجموعه اعلام کرد؛ اولین نشست میز توسعه صادرات لبنیات ایران با موضوع تحلیل حال و آینده اقتصاد و صادرات لبنیات ارائه و بررسی و ارزیابی آخرین اخبار، قوانین،نظرها، آمارها، فرصتها و تهدیدهای پیش روی صادرات لبنیات با همکاری و حضور سازمان صمت استان مازندران ، انجمن صنایع لبنی ایران، کانون صنایع غذایی ایران، خانه صمت، اتاق بازرگانی، و تشکلهای ملی و استانی روز پنجشنبه مورخ 30 آذر ماه از ساعت 9الی 14 در هتل بادله ساری برگزار خواهد شد.

اسماعیل خاتمی مقدم افزود؛ سعی شده است کارشناسانی خبره و مطلع در این بخش و مدیران سازمانها و تشکلهای ذیربط دعوت و مشارکت داده شوند. وی توانمندیها و پتانسیلهای موجود استان مازندران در حوزه تخصصی و از تولید تا صادرات صنایع لبنی را دلیل واگذاری این امر به انجمن صنایع غذایی و دارویی مازندران برشمرد.

گفتنی است به تازگی دبیری میز توسعه صادرات لبنیات ایران از سوی سازمان صنعت، معدن و تجارت استان به این انجمن تفویض شده است که امید است انجمن مذکور در این ارتباط نقش راهبری خود را بخوبی ایفا نموده و برای بهبود اوضاع واحدهای فرآورده های لبنی کشور گامهای دقیق و مستمری بردارد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.