به گزارش ایرنا، جانشین نیروی انتظامی کشور در این مراسم گفت: وفاداری به ولایت، جهاد، تواضع، صبر و استقامت و ایستادگی در برابر مشکلات از جمله ویژگی های مهم سردار ییلاقی در تمام دوران آشنایی بنده با ایشان بوده است.
سردار اسکندر مومنی افزود: ایشان با شرایط سخت جانبازی در طول 34 سال گذشته هیچ گاه از پاسداری از انقلاب و ارزش ها دست برنداشت و همواره حضور فعال در مراسم های مختلف داشت.
وی اظهار کرد: سردار ییلاقی در تمام دوران زندگی خود مقاومت را در دستور کار خود داد و مبارز واقعی در تمام عرصه های انقلاب بود.
جانشین نیروی انتظامی کشور همچنین با تبریک برای پیروزی جبهه مقاومت و نابودی داعش و داعشیان ادامه داد: دشمنان با تمام توان برای ایجاد رخنه در صفوف مسلمانان و شکاف در بین نیروهای اسلامی وارد شدند که هوشیاری رهبر معظم انقلاب و حضور فعال نیروهای انقلابی مانع این مساله شد.
مومنی افزود: رزمندگان امروز ما با درس آموزی از زندگی این شهدا به این جایگاه بزرگ دست یافتند که بر داعش و جبهه کفر نائل شوند و با وجود همه تلاش های دشمنان، ایران اسلامی همچنان با اقتدار و عظمت در منطقه و جهان است.
وی گفت: امروز با اطاعت از رهبری همه ما و فرزندان این انقلاب در هر کجایی که تکلیف باشد وارد میدان شده و علیه دشمنان و کفر آماده ایم و در ادامه راه همه شهدا استوار ایستاده ایم.
سردار علی ییلاقی از فرماندهان بهشهری لشکر 25 کربلا در دوران هشت سال دفاع مقدس، جانبار 70 درصد جنگ تحمیلی بود که در سال 62 به درجه جانبازی نائل شده بود و صبح روز چهارشنبه 15 آذرماه به همرزمان شهیدش پیوست.
وی از همرزمان شهیدان باکری، همت و زین الدین بود.
شهرستان 160 هزارنفری بهشهر در شرق مازندران واقع شده و 800 شهید تقدیم انقلاب کرده است.
خبرنگار: مریم نظری**انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/ 7332/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.