به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران ،در بخشی از این اطلاعیه با تاکید بر مطلب فوق آمده است پایان حکومت خودخوانده تکفیری ها در سرزمین های اسلامی عراق و سوریه، نویدبخش آینده ای روشن برای امتی است که سالهای متمادی در جنگ و گریز با اردوگاه کفر و شرک و نفاق و تکفیر و در میان طوفان حوادث، روز را به شب و شب را به روز آورده اند.

در ادامه این اطلاعیه آمده است در طول 6 سال گذشته، مجموعه ای از اصحاب فتنه به سردمداری آمریکای جنایتکار،صهیونیست غدار، آل سعود مزدور و امواج گرگان آدم نما از سراسر جهان، حرث و نسل مسلمین را به تاراج گذاشتند و اموال و نوامیس آنهارا وحشینانه مورد تجاوز قرار دادند و همه مرزهای انسانی و اصول پذیرفته شده بین المللی را زیر پا گذاشتند. این جنایتکاران روسیاه، همچون یک ماشین آدم کشی، زن و مرد و پیر و جوان را از دم تیغ گذراندند و آنچه را که در افسانه های تاریخی هم تصور نمی شد را مرتکب شدند.
این فرمانده ارشد نظامی یادآور شد،استکبار غدار،یکبار دیگر در جبهه ای نابرابر و در مقابل عزم و اراده ملتهای آزاده و مقاومت مقدس اسلامی به زانو درآمد و پروژه چندصد میلیاردی خاورمیانه جدید به باد فنا رفت، همه این پیروزی ها مدیون بصیرت و استقامت ملتهای مسلمان،بالاخص هوشیاری و مجاهدت ملت ولایتمدار و قهرمان ایران اسلامی، بویژه ایستادگی و ایثارگری مدافعان حریم اهل بیت عصمت و طهارت علهیم السلام است.
فرمانده قرارگاه غدیر در پایان یادآور شد شکست ائتلاف بین المللی در مقابل مقاومت اسلامی، اثبات این واقعیت است که همواره هزینه استقامت بسیار کمتر از هزینه تسلیم است اما هزینه ما در استقامت مقدس، معرفی اسلام ناب در برابر اسلام آمریکایی و به برکت ایثار و فداکاری مدافعان حرم و در رکاب رهبری های حکیمانه و پیامبرگونه مقام معظم رهبری و تحت فرمانده ای سردار عاشورایی سپاه اسلام، سرلشکر قاسم سلیمانی و جان فشانی رزمندگان و شهدای همیشه جاوید حرم و استقامت و پایداری خانواده های معظم شهدا و ایثارگران میسر شده است.
در این ایام خاطره انگیز به روان شهدای مظلوم مدافع حرم از ایران اسلامی و از رزمندگان حزب الله قهرمان و لشکرهای فاطمیون، زینبیون و حیدریون درود و تحیت می فرستیم و توفیق پیمودن راه و هدف مقدس این عزیزان را از پیشگاه حضرت حق مسئلت می نماییم.

 

46

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 797932
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.