به گزارش خبرنگار ایرنا ، حجت‌الاسلام محمود مشایخ در خطبه‌های نماز جمعه نوشهر افزود : جا دارد برای این پیروزی ، نماز شکر بخوانیم.
وی تأکید کرد : نامه سردار قاسم سلیمانی ، فرمانده نیروی قدس سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به رهبر معظم انقلاب و پاسخ ایشان حاوی نکات مهمی بود و یکی از این نکات ، مغرور نشدن و غافل نبودن از کید و نقشه دشمنان است زیرا آنان همواره در پی ایجاد فتنه در منطقه هستند.
مشایخ اظهار داشت : دشمنان اسلام برای اینکه مردم شیرینی حکومت اسلامی را نچشند ، فتنه داعش را به وجود آوردند و ده‌ها هزار جوان را فریب دادند و صدها هزار کیلومتر مربع از خاک سوریه و عراق را اشغال کردند.
امام جمعهٔ نوشهر تأکید کرد : تروریست‌های تکفیری با جنایت و کشتار وحشیانه، مسجد و کلیسا و کارخانه و آثار باستانی و حسینیه را تخریب و 500 تا 600 میلیارد دلار خسارت به سوریه و عراق وارد کردند.
وی بیان کرد : دشمنان می‌خواستند به اسم اسلام تیشه به ریشه اسلام بزنند و قصد داشتند از لبنان تا خراسان را بگیرند.
امام جمعه نوشهر تصریح کرد : آمریکایی‌ها از یک طرف می‌گفتند که با داعش مبارزه می‌کنند ولی از طرف دیگر به آنان کمک می‌کردند و عربستان را هم تشویق به پشتیبانی از داعش می‌کردند.
مشایخ ، حمایت رهبر معظم انقلاب ، آیت‌الله سیستانی و سید حسن نصرالله را در مبارزه با گروهک تروریست‌ها در کسب پیروزی در برابر آنها فوق‌العاده‌ تاثیرگذار دانست.
او اظهار داشت : از نامه سردار سلیمانی روشن می‌شود که دو چیز پشتوانه پیروزی است ؛ رهبران و شهدا.
امام جمعه نوشهر افزود : چقدر خون دل خوردیم تا به بعضی‌ها بفهمانیم اگر در سوریه و عراق نگنجیم مجبوریم در داخل ایران بجنگیم.
وی گفت: بعضی‌ها اگر خوشی پیش بیاید خود را در پیروزی شریک می‌دانند و اگر شکست رخ دهد اعتراض می‌کنند.
امام جمعهٔ نوشهر همچنین هفته بسیج را تبریک گفت و با بیان این که بسیجی باید اهل مسجد و جمعه و جماعات و همچنین کسب باشد ، گفت : دشمنان بسیج، دشمنان انقلاب‌اند.
وی هفتم آذر روز نیروی دریایی را هم تبریک گفت و یادآور شد: نوشهر ارتباط ویژه‌ای با نیروی دریایی دارد زیرا دانشگاه دریایی امام خمینی در نوشهر است و بسیاری از فرماندهان نیروی دریایی در نوشهر آموزش دیده‌اند و به برکت این دانشگاه هر سه سال رهبر انقلاب به نوشهر می‌آید.
امام جمعه نوشهر با تشکر از کمک‌های مردم به زلزله‌زدگان استان کرمانشاه حضور رهبر انقلاب را در مناطق زلزله‌زده، مرهمی بر زخم آسیب‌دیدگان ذکر کرد.
خبرنگار : شهاب رویانیان ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1654/7517/ 1602/
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.