رئیس دانشکده پرستاری- مامایی مازندران گفت:تمام افراد جامعه باید تلاش کنند که به افسردگی مبتلا نشوند و عوامل زمینه ساز افسردگی فاصله بگیرند.

به گزارش ایلنا از ساری ،  دکتر صغری خانی ، رئیس دانشکده پرستاری- مامایی به برگزاری هفتمین همایش سراسری راهکارهای ارتقا سلامت و چالش ها با محوریت افسردگی اشاره کرد و گفت: از 7 سال گذشته براساس شعار سازمان بهداشت جهانی فراخوان مقاله انجام و همایش علمی نیز در فصل پاییز برگزار می شود.

وی شعار امسال سازمان جهانی بهداشت را افسردگی عنوان کرد و افزود: با توجه به شیوع افسردگی در جامعه با همکاری دانشکده پرستاری- مامایی و روانپزشکان این همایش برگزار شده است که دانشجویان با نحوه کمک به بیماران با مشکلات روحی و روانی آشنا شوند.

رئیس دانشکده پرستاری- مامایی دانشگاه مازندران با بیان اینکه در این همایش افراد صاحبنظران به تبادل اطلاعات می پردازند، گفت: جدیدترین مطالب علمی در این همایش ها مطرح و افرادی که در این حیطه فعالیت می کنند با این مطالب آشنا و آن را به کار می گیرند و تبعات آن نیز غیر مستقیم به جامعه برمی گردد.

دکتر صغری خانی با تاکید بر پیشگیری از افسردگی، بیان کرد: تمام افراد جامعه باید تلاش کنند که به افسردگی مبتلا نشوند و عوامل زمینه ساز افسردگی فاصله بگیرند و خود را برای مقابله با آن توانمند کنند.

وی افزود: دانشجویان باید مطالب ارائه شده در این کارگاه را به خوبی یاد بگیرند و برای کاهش افسردگی در جامعه تلاش کنند.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.