استاندار مازندران در حاشیه ارسال این کمک ها به خبرنگار ایرنا گفت که این کمک ها شامل پنج هزار و 600 بسته آب معدنی، غذاهای کنسری ، کیک و کلوچه ، یکهزار و 750 تخته پتو ، پوشاک ، چادر و دیگر اقلام مورد نیاز زلزله زدگان است.
محمد اسلامی افزود : البته در روز پس از زلزله استان کرمانشاه ، مردم مازندران تعدادی پتو و چادر توسط هلال احمر استان ارسال کرده بودند و امروز مردم و خیرین آملی به عنوان پیشگام در این امر خداپسندانه با ارسال 10 کامیون کالا نوع دوستی خود را به نمایش گذاشتند.
استاندار مازندران با تاکید بر این که کمک رسانی به مناطق زلزله زده تا هر زمانی نیاز باشد ادامه خواهد یافت ، گفت که ارسال کمک ها در سه محور انجام خواهد شد.
وی توضیح داد : محور نخست ارسال کمک های مورد نیاز و ضروری است که انجام شده و می شود ، محور دوم اعزام نیروهای امداد و نجات هلال احمر و نیروهای مردمی است که در حال انجام است و در مرحله سوم اگر کمک هایی برای بازسازی از مازندران درخواست شود، مجموعه مردم و مسئولان استان مشارکت خواهند کرد.
اسلامی گفت : خوشبختانه مردم مازندران خصوصا مردم و خیران شهرستان آمل براساس منویات مقام معظم رهبری از زمان نیاز به وسایل اولیه جهت مناطق زلزله زده پای کار بودند.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.