استاندار مازندران گفت : همه جای مازندران کانون اقتصاد مقاومتی است و توسعه درون زا هم از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی است ..

به گزارش ایلنا از ساری ، محمد اسلامی در دیدار با رئیس سازمان جهاد کشاورزی و مدیران حوزه کشاورزی گفت : با برنامه ریزی می توان میزان تولید محصولات کشاورزی را به بیش از 10 میلیون تن رساند .

استاندار مازندران برنامه ششم را مهمترین سند توسعه ای خواند و گفت : باید اهداف برنامه ششم توسعه محقق شود .

اسلامی بر فعال شدن کانونهای مشاوره ای و راهنمایی تاکید کرد و اظهار داشت : از فرصت 13 هزار فارغ التحصیل کشاورزی استان باید برای ایجاد تشکلهای جدید کسب و کار و هدایت تولید استفاده کرد .

مقام عالی دولت در استان تاکید کرد : توسعه بازار راه نجات کشاورزی مازندران است و ظرفیت سازی برای توسعه صادرات نیز یک ضرورت است

وی ظرفیت های مازندران را در حوزه های مختلف بی نظیر خواند و گفت : همه جای مازندران کانون اقتصاد مقاومتی است و توسعه درون زا هم از مصادیق مهم اقتصاد مقاومتی است .

استاندار مازندران بر ضرورت ایجاد مرکز تجارت جهانی خاویار تاکید و گفت : مراکز تحقیقاتی باید به طور منظم مسائل دریا را پایش نمایند .

اسلامی بر توسعه زراعت چوب در استان تاکید کرد و گفت :جنگل یک ثروت خدادادی است و باید از این سرمایه به طور دقیق و مناسب استفاده نمائید و اجازه تغییر کاربری اراضی کشاورزی را ندهید

وی در پایان از مسئولان کشاورزی استان خواست تا با روحیه جهادی به مردم سخت کوش مازندران که عشق به کار دارند خدمت کنند و زمینه تولید انبوه با استاندارد های لازم را فراهم کنند.

در ابتدای این دیدار مهندس حیدر پور رئیس سازمان جهاد کشاورزی مازندران گزارش کاملی در مورد وضعیت کشاورزی مازندران ، طرح پرورش ماهی در قفس و تولید آبزیان ، پروژه های حوزه کشاورزی ، طرح بسته رونق تولید در حوزه کشاورزی ، وضعیت مکانیزاسیون و ضریب کشت و وضعیت آب کشاورزی استان ارائه نمود.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.