به گزارش پایگاه اطلاع رسانی پلیس مازندران سرهنگ محمد نژاد رئیس پلیس فتای استان روز دوشنبه در گزارشی گفت :کارشناسان پلیس فتا با بررسی های همه جانبه و تحقیقات پلیسی موفق شدند متهم را شناسایی و ضمن هماهنگی با مرجع قضایی در اقدامی غافلگیرانه وی را دستگیر کنند .
وی تصریح کرد: متهم که ابتدا منکر هر گونه بزه انتسابی شده بود پس از مشاهده ادله و مستندات به دست آمده به بزه انتسابی اعتراف کرد و انگیزه آن را تلافی جواب رد شاکی به خواستگاری وی عنوان کرد .
وی اظهار داشت: متهم با به دست آوردن عکس‌های شاکیه از صفحه شخصی وی، با استفاده از نرم‌افزار فتوشاپ او را در لباس عروس و خودش را در لباس دامادی، کنار هم در صفحه شخصی خود قرار داد تا بتواند خانواده‌اش را در عمل انجام شده قرار داده و نظر آنها را تغییر دهد.
رئیس پلیس فتا مازندران خاطر نشان کرد: متهم پس از تکمیل تحقیقات، به همراه پرونده متشکله برای سیر مراحل قانونی روانه دادسرا شد.
سرهنگ محمدنژاد در پایان ضمن بیان اینکه کابران فضای مجازی همواره باید مراقب عکس‌ها و تصاویر خصوصی خود باشند گفت: به هیچ عنوان عکس‌های شخصی خود را بر روی پروفایل خویش قرار ندهند و همچنین از بارگذاری تصاویر خصوصی و خانوادگی خود در شبکه‌های اجتماعی جدا خودداری کنند.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده: محسن حسن نیا
6990/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.