اسفندیار نظری روز چهارشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : این دانش آموز در مدرسه شبانه روزی امیر المومنین (ع) تنکابن نام نویسی شده و از این پس در این مدرسه درس خواهد خواند.
وی گفت که به همراه مرضیه ، 2 دانش آموز دیگر از روستاهای همجوار هم به این مدرسه هدایت و تحصیل خود را آغاز کردند .
این دانش آموز که از اهالی روستای ' سپارده ' شهرستان رامسر است سال تحصیلی گذشته در مدرسه شهید مرتضی اشکوری این روستا تحصیل می کرد.
مدرسه روستای سپارده دارای دو مقطع ابتدائی و متوسطه اول است و دانش آموزان متوسطه دوم این روستا باید برای ادامه تحصیل در مدارس شهر رامسر یا مدارس دیگری که در نزدیکی آنها وجود دارد ، ثبت نام کنند.
مرضیه اوایل هفته جاری نامه اش خطاب به فراندار رامسر را در فضای مجازی منتشر کرد و در مقدمه آن نوشت که قرار بود این نامه را هنگام سفر فرماندار به روستایشان قرائت کند ولی این کار را نکرد.
فرماندار رامسر هم بلافاصله پاسخ نامه این دانش آموز را با اعزام بخشدار مرکزی رامسر به منطقه فرستاد ، نامه ای که در فضای مجازی هم منتشر شد.
خبرنگار ایرنا از زمان انتشار این نامه ها موضوع مدرسه رفتن این دانش آموز رامسری را پیگیری کرد تا این که صبح امروز معاون اداره کل آموزش و پرورش مازندران در تماس تلفنی با خبرنگار ما گفت که مشکل مرضیه حل شده است.
اسفندیار نظری گفت که غفلت خانواده و آموزش و پرورش دست به دست هم داد تا رفتن این دانش آموز به مدرسه با تاخیر مواجه شود.
وی گفت که آموزش و پرورش هزینه رفت و برگشت این دانش آموز به مدرسه را هم تقبل کرده است تا مشکلی برای ادامه تحصیل او ایجاد نشود.
نظری با تاکید بر این که آموزش و پرورش اجازه نمی دهد دانش آموزی به خاطر نبود مدرسه یا مشکلات مالی از تحصیل محروم شود ، افزود : ما از همه خانواده های دانش آموزان می خواهیم تا وجود هرگونه مشکل در روند تحصیل فرزندرانشان را به آموزش و پرورش اطلاع دهند تا پیگیری کنند.
سپارده از روستاهای بخش مرکزی شهرستان رامسر است که بیش از یکصد خانوار جمعیت دارد. این روستا در حدود 120 کیلومتری مرکز شهرستان واقع است.
خبرنگار : رضا غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7335/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
1 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.