به گزارش خبرنگار ایرنا ، جعفر قمی اویلی روز یکشنبه در جلسه شورای اداری شهرستان نکا آماری در این زمینه ذکر نکرد ولی افزود : حضور بانوان در فعالیت های مختلف اجتماعی و اقتصادی از جمله تاکیداتی است که باید مورد توجه قراتر گیرد تا بانوان با حفظ کرامت در بخش های مختلف بکارگیری شوند.
بر اساس گزارش رسمی استانداری مازندران ، از هفت هزار و 706 نفر عضو شوراهای روستایی مازندران ، 226 نفر زن هستند.
همچنین بر اساس این گزارش ، هم اکنون از 2 هزار و 150 دهیار در مازندران ، 156 نفر معادل حدود پنج درصد زن هستند.
مدیرکل سیاسی استانداری مازندران گفت : براساس برنامه ریزی دولت ، 30 درصد از پست های سازمانی دولت دوازدهم به بانوان و جوانان اختصاص می یابد که این مساله یک شعار نیست بلکه استفاده از ظرفیت هاست.
** سپاه ، حلقه اتصال مردم
قمی اویلی همچنین در این جلسه از نحوه برخورد دشمنان با سپاه پاسداران انقلاب اسلامی به عنوان ' اشتباه استراتژیک ' یاد کرد و اظهار داشت : سپاه نهادی برخاسته از متن مردم و بدنه انقلاب است و به نوعی حلقه اتصال مردم به شمار می رود .
وی افزود : ملت ما در دوران مختلف این انقلاب با ولایتمداری به این جایگاه ویژه در جهان رسیده است و به همین خاطر با وجود جنگ و ناامنی در منطقه ، از کشورهای امن هستیم.
مدیرکل سیاسی استانداری مازندران گفت : امروز ملت ما با پشت سر گذاشتن فراز و نشیب‌های مختلف به جایگاه والایی در جهان و به مرحله صدور انقلاب رسیده است و دشمنان با این یاوه گویی های نمی توانند خللی در اراده پولادین ملت ما ایجاد کنند و دشمن بداند ملت ما با ولایتمداری به قله های بلند و رفیع تری دست خواهد یافت.
استان مازندران حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد که 49.5 درصد این جمعیت را بانوان تشکیل می دهند.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.