علیرضا نصری روز دوشنبه در گفت وگو با خبرنگار ایرنا با اشاره به منویات رهبر معظم انقلاب افزود: البته این اظهارات تازگی ندارد و تا کنون بارها ثابت شده است که امریکا در اظهار مطالبات تجاوزکارانه خود هیچ مرزی نمی شناسد و از این رو مذاکره با این کشور نتیجه چندانی ندارد.
وی همچنین ادامه داد: این اظهارات البته نشان از اقدام اثرگذار و شایسته دستگاه دیپلماسی کشور است که چنان کارشناسانه برجام را تهیه کردند که امروز امریکا منزوی شده است.
وی در ادامه اظهار کرد: برجام برای دولتمردان امروز امریکا قابل پذیرش نیست اما از سوی دیگر خروج از برجام برای آنها تبعات بین المللی و هزینه های سنگین در پی دارد.
فرماندار قشم با اشاره به مواضع رئیس جمهور امریکا درباره سپاه پاسداران انقلاب اسلامی گفت: یاوه گویی های امریکا درباره سپاه نیز بیهوده است و این اظهارات سخیف فقط انسجام و وحدت ملی را افزایش می دهد.
نصری با بیان اینکه سپاه و مردم ایران از یکدیگر جدا نیستند گفت: امروز سپاه قوت قلب مردم در نظام جمهوری اسلامی و امیدبخش همه آزادی خواهان جهان به ویژه ملت های مظلوم منطقه است.
وی افزود: بر کسی پوشیده نیست که امروز امنیت حاکم بر خاورمیانه در اثر رشادت و از خودگذشتگی سپاه رقم خورده است و ملت ایران همچون گذشته متحد و همدل در سایه رهنمود های رهبر معظم انقلاب در دفاع از آرمان ها و ارزش های انقلاب خود ایستادگی می کنند.
7500/ 6048
خبرنگار: حسین آزاد منجیری ** انتشار : خلیل تنیده

* آگاهی از آخرین اخبار استان در کانال تلگرام ایرنا هرمزگان
* لینک جستجو کانال: irnabandarabas@
*ایمیل: irna.hormozgan@yahoo.com
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.