مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت:برگزاری مسابقات قرآنی سبب ریشه‌کن شدن آفات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود.

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری،کامران اصغری صبح امروز در مراسم افتتاح دوازدهمین دوره مسابقات استانی قرآن کریم ویژه جامعه کارگری و تعاون‌گران که در سالن همایش اداره کل تعاون، کار و رفاه اجتماعی مازندران برگزار شد، با اشاره به اینکه برگزاری مسابقات قرآنی سبب ریشه‌کن شدن آفات و آسیب‌های اجتماعی می‌شود اظهار داشت: امیدواریم بتوانیم با برپایی چنین برنامه هایی فرهنگ قرآنی را در این استان ترویج دهیم.

وی افزود: اگر جامعه اسلامی و قرآنی و افراد منتصب به قرآن، اهل عمل و تحقیق در قرآن نباشند، سبب می‌شوند که قرآن محجور مانده و جامعه اسلامی از اهداف اصلی خود دور شود که بنابراین باید با برگزاری چنین مسابقاتی اهداف خود را در راستای پاکسازی واصلاح جامعه به کار ببریم.

مدیر کل تعاون ،کار و رفاه اجتماعی مازندران گفت: برگزاری مسابقات قرآنی ، سبب ترویج فرهنگ قرآن و کشف استعدادهای قرآنی به خصوص در بین اقشار زحمتکش کارگری،تعاون گران  می‌شود و نتایج بسیار خوب و مطلوبی را به دنبال دارد که کارگران باید با الگو قرار دادن قرآن و مفاهیم آن در کار و زندگی خود کسب و کار حلال به دست آورند.

وی افزود:  مسابقات قرآنی جامعه کارگری در راستای ترویج فرهنگ قرآنی در بین این قشر  است تا بتوانیم فرهنگ قرآنی را بین همگان و به ویژه قشر کارگران در این استان ترویج دهیم.

اصغری ادامه داد: این مسابقات در دو گروه خواهران و برادران در رشته‌های قرائت، مفاهیم و حفظ ۱۰ جزء، ۲۰ جزء و کل قرآن برگزار می شود.

وی افزود: حدود 90 شرکت کننده در این مسابقات ثبت نام نموده که  20 نفر خانم و 70 نفر آقا هستند که نفرات برتر استانی به مرحله کشوری این مسابقات اعزام خواهند شد.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.