امام جمعه موقت ساری گفت: توقع ما از دولتمردان این است که تکلیف سکاندار استان به زودی مشخص شود تا مدیران بی انگیزه و سرگردان نباشند.

به گزارش خبرنگار ایلنا،حجت الاسلام محمد قاسمی در خطبه های امروز نماز جمعه ساری با تسلیت ایام سوگواری سرور و سالار شهیدان امام حسین (ع) اظهار داشت:قیام امام حسین(ع)مظهر نبرد حق علیه باطل بود.

وی افزود:محبت حسینی، عشق حسینی و جامعیت کربلا از دیگر رمزهای ماندگاری و جاودانگی حادثه کربلا است.

امام جمعه موقت ساری با اشاره با گرامیداشت هفته نیروی انتظامی، استقرار امنیت اجتماعی پایدار در نظام جمهوری اسلامی ایران را مرهون تلاش بی وقفه و مخلصانه کارکنان خدوم و کارآمد نیروی انتظامی دانست.

وی افزود:نیروی انتظامی ضمن نقش‌آفرینی‌های ماندگار در هشت سال دفاع مقدس، پس از جنگ نیز با تأسی به آموزه‌های اسلامی و تعالیم ناشی از توصیه ها و رهنمودهای حضرت امام خمینی (ره) و مقام معظم رهبری در سایه قانون مداری، تمامی ظرفیت‌ها و توانمندی‌های خود را برای تعمیق امنیت و آرامش مردم قدرشناس کشورمان به‌کار گرفته ‌است. 

حجت الاسلام قاسمی با اشاره به 16 مهرماه روز نیروی دریایی سپاه از تلاش های شبانه روزی این نهاد در حفظ و پاسداری دریای ایران اسلامی تقدیر کرد .

وی در بخش دیگر از سخنانش به همه پرسی اقلیم کردستان که تاکتیک جدید آمریکا و اسرائیل در پسا داعش بوده است اشاره کرد و افزود:  همدلی ایران، سوریه، ترکیه و عراق و در کنار هم قرار گرفتن آنان سبب شد تا نقشه اسرائیل و آمریکا مبنی بر تشکیل کردستان بزرگ به شکست منجر شود.

حجت الاسلام قاسمی گفت: شکست های پی درپی دشمنان در عراق، لبنان و سوریه سبب به راه انداختن کار جدید با موضوع همه پرسی در اقلیم کردستان شد و این زایمان زودهنگام سبب شد تا بچه ناقص الخلقه متولد شود.

وی  افزود: رابطه با آمریکا به فرمایش حضرت امام راحل، رابطه گرگ و میش است زیرا شیطان کبیر به شمار می رود و مسئولان باید متوجه باشند.

حجت الاسلام قاسمی با بیان اینکه آنچه که مردم و رهبری مطالبه داشتند از برجام به دست نیامد ادامه داد: چیزی از برجام عاید نظام و مملکت ما  نشد و هر روز مسئولان آمریکا حرفهای جدیدی می زنند.

امام جمعه موقت ساری خطاب به سران آمریکایی گفت: دوران شما دیگر به سرآمده است و شمایی که ادعا دارید باید مشکلات خود را حل کنید اما مردم ایران اسلامی در مکتب سالار شهیدان درس یاد گرفته اند.

امام جمعه موقت همچنین در بخش دیگر از خطبه های نمازجمعه به مشکلات مازندران اشاره و افزود: مازندران قطب کشاورزی و گردشگری است  اما این دو بخش با مشکلات فراوانی مواجه هستند بطوریکه کشاورزان رنج دیده با ترس و لرز شروع به کار می کنند.

وی با اشاره به تحقق فرامین مقام معظم رهبری مبنی بر اقتصاد مقاومتی گفت: مردم از بخش کشاورزی و گردشگری ناراضی هستند و برای تحقق اقتصاد مقاومتی باید به این دو بخش توجه بیشتری شود.

 

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.