به گزارش روز پنجشنبه پایگاه خبری پلیس مازندران ، این جوان که برای شنا در دریا در منطقه ساحلی ' دزدک ' شهرستان نوشهر به دریا رفته بود، غرق شد.
بر اساس این گزارش ، نیروهای انتظامی و امدادی بلافاصله به محل حادثه اعزام شدند و در بررسی های اولیه مشخص شد که این جوان اهل کرج بود .
ماه گذشته نیز سه خانم به هنگام شنا در سواحل ویلاهای شخصی در منطقه مزگاه شهرستان نوشهر غرق شده بودند.
در محدوده ساحل حدود 60 کیلومتری دریای خزر در نوشهر حدود 40 نقطه حادثه خیز وجود دارد و دستکم 80 ناجی غریق و 25 نجاتگر در 2 نوبت به مسافران و گردشگرانی که برای شنا و تفریحات آبی وارد دریا می شوند ، خدمات ارائه می کنند.
با وجود هشدارهای مختلف مسئولان و کارشناسان نجات غریق ، تعداد زیادی از مسافران و گردشگران سواحل محدوده ویلاهای شخصی و مجتمع های تفریحی منطقه را برای شنا انتخاب می کنند که احتمال غرق شدن انان نیز وجود دارد.
طرح سالمسازی دریا در مازندران امسال از ابتدای خرداد ماه آغاز شد و تا پایان شهریور ادامه دارد.
طبق آمارهای منابع رسمی و نتایج نظر سنجی ها ، حدود 85 درصد مسافران و گردشگرانی که به مازندران می آیند ، هدف اولشان شنا یا بیتوته در سواحل دریای خزر است.
مازندران 338 کیلومتر از ساحل حدود 900 کیلومتری دریای خزر را در اختیار دارد. حدود 142 کیلومتر از این سواحل حوزه آب های ساحلی شهرهای نور ، نوشهر ، چالوس ، عباس آباد ، نشتارود ، تنکابن و رامسر است .
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.