احمد اسدی روز سه شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : امروز آسمان استان مازندران در بیشتر مناطق آفتابی همراه با افزایش دما پیش بینی می شود و دمای هوا در گرم ترین ساعات به بیش از 30 درجه سانتی گراد بالای صفر خواهد رسید .
وی اظهار داشت : برای روز های پنجشنبه و جمعه این هفته نیز مردم استان و مسافران آسمانی صاف و افزایش دما را شاهد خواهند بود.
معاون توسعه و پیش بینی هواشناسی مازندران گفت : در این مدت در ساعات بعد از ظهر و اوایل شب برای مناطق کوهستانی و ارتفاعات استان به خصوص غرب استان ، افزایش ابر و بارش های پراکنده پیش بینی می شود .
اسدی افزود : برای روز شنبه هفته آینده هم آسمانی صاف تا نیمه ابری همراه با افزایش ابر در بعد از ظهر و همچنین احتمال بارش پراکنده در ارتفاعات پیش بینی می شود.
وی تصریح کرد : در این مدت سواحل دریای خزر جوی آرام را خواهند داشت و در برخی ساعات هم شاهد نوسانات خفیف امواج به خصوص در مناطق ساحلی خواهیم بود .
وی اظهار داشت :مسافران و مردم برای شنا و استفاده از دریا در محدوده طرح دریا استفاده کنند زیرا شرایط عمق و حرکت امواج و آب در دریای خزر با دیگر دریاها متفاوت است .
هم اکنون گلوگاه و بندر امیر آباد با 29 درجه گرم ترین و آلاشت با 20 درجه خنک ترین نقاط استان مازندران هستند .
خبرنگار: رضا غلامی
7335
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.