به گزارش واحد اطلاعات و اخبار روابط عمومی؛ مدیربنادرودریانوردی ومنطقه ویژه اقتصادی امیرآباد گفت این مسابقات با حضور تمامی بنادر از پنجم شهریور ماه سال جاری به مدت ۹ روز با شرکت ۷۲۵ نفر از کارکنان و فرزندان همکار در این بندر برگزار می شود.

مهندس علی خدمتگزار با اشاره به اینکه۴۶۰ نفر در قالب ۲۲ تیم در رشته های شنا و قایقرانی در دو ماده کارکنان و فرزندان آن ها در این المپیاد حضور دارند افزود طبق برنامه ریزی های انجام شده ، این رشته های ورزشی قرار است در سالن های مدرن و مجهز انجام شود.

وی همچنین تعداد شرکت کنندگان در رشته های والیبال و فوتبال ساحلی را ۲۶۵ نفر عنوان کرد و یادآور شد این برای نخستین بار است که مسابقات ورزشی بنادر به صورت المپیاد و در رشته های مختلف در یک زمان انجام می گیرد.

مدیر بندر امیرآباد ، آشنایی کارکنان با بنادر کشور ، ایجاد حس همدلی سازمانی و دوستی بین کارکنان و سلامت جسمانی و روانی و افزایش بازده کاری را از اهداف برگزاری این مسابقات عنوان کرد.

مهندس خدمتگزار در پایان ، با بیان اینکه داوری این المپیاد با داوران درجه یک کشوری و استانی و با نظارت داوران فدراسیون های رشته های مربوطه می باشد تأکید کرد تمامی تمهیدات و پیش بینی های لازم از سوی دست اندرکاران در مجموعه بندرامیرآباد جهت برگزاری مناسب این مسابقات صورت گرفته است.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 726311
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.