سید محمد جعفری روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا پیش بینی سرمایه گذاری برای اجرای تمامی این پروژه را 52 میلیارد ریال اعلام کرد .
وی ادامه داد :روز سه شنبه و در ششمین روز از هفته دولت با حضور مسئولان استانی و شهرستانی فاز نخست این سیلوی گندم در شهرستان میاندورود به بهره برداری می رسد .
مدیر عامل شرکت غله و خدمات بازرگانی منطقه 2 نگهداری با کیفیت گندم ، ارتقای ظرفیت ذخیره سازی و جلوگیری از آلودگی این محصول را به عنوان دستاورد مهم و تاثیر گذار ساخت سیلوها نام برد .
وی با اشاره به سیاست شرکت غله مبنی بر ساخت سیلوی نگهداری گندم در کارخانه های آرد گفت : تاکنون در هفت کارخانه آرد استان مازندران سیلوی گندم اختصاصی ایجاد شده است .
19 کارخانه آرد در استان مازندران فعالیت دارند و مشغول به کار هستند که ایجاد سیلوی گندم در تمامی این کارخانه ها مورد نظر است .
به گفته جعفری پرداخت گندم امانی و هزینه ذخیره سازی گندم از جمله مشوق های دولت برای تشویق و ترغیب مدیران کارخانه های آرد برای ساخت سیلوی گندم ذکر کرد .
افزایش ظرفیت تاسیسات ذخیره ای (سیلو ) در مازندران به عنوان دیگر فعالیت های صورت گرفته در چهار سال دولت یازدهم است که با راه اندازی و افتتاح کارخانه های آرد ، لالا کیاسر ، ساری ، بندر امیرآباد و پاسارگاد نور آسیا نوشهر بیش از یکصد هزار تن به ظرفیت ذخیره سازی این محصول در استان افزوده شده است .
همچنین در راستای برنامه های شرکت غله منطقه 2 و برای کیفی سازی نان تولیدی در نانوایی های مازندران ، بهسازی و نوسازی 63 واحد نانوایی در دولت یازدهم انجام شد که این تعداد خبازی ها علاوه بر بهبود فضای نانوایی ها ، تهیه تجهیزات مدرن و بروز همچون دستگاه حرارت مستقیم و خمیرگیر چدنی نیز در آنها انجام شد .
6 هزار و 700 میلیون ریال در چهار سال اخیر برای این منظور به خبازی های استان تسهیلات پرداخت شد .
خبرنگار : فاطمه قنبری قادیکلایی ** انتشاردهنده : محسن حسن نیا
2096/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.