محمد اسماعیل ابراهیم زاده یکشنبه شب در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود که در این سفر طرح گازرسانی به 18 روستای منطقه لفور و یک جایگاه سی ان جی در شهر رینه آمل به بهره برداری می رسد.
وی گفت که همچنین عملیات اجرایی 185 طرح گاز رسانی به مناطق کوهستانی استان هم در این سفر آغاز می شود.
ابراهیم زاده افزود با بهره برداری از طرح گازرسانی در منطقه کوهستانی لفور شهرستان سوادکوه شمالی ، یک هزار و 750خانوار در 18 روستای این منطقه از نعمت گاز طبیعی برخوردار می شوند.
وی هزینه ساخت جایگاه سی ان جی در شهر رینه را 85 میلیارد ریال اعلام کرد و افزود : با توجه به حجم بالای تردد خودروها در محور هراز ، این جایگاه از اهمیت ویژه ای در استان مازندران برخوردار است.
مدیر عامل شرکت گاز مازندران از آغاز عملیات اجرایی 185طرح گاز رسانی به روستاهای کوهستانی هزار جریب نکا و بهشهر ، چهار دانگه و 2 دانگه ساری ، 2 هزارو 3 هزار تنکابن و منطقه شیخ موسی بابل خبر داد و گفت که برای اجرای این طرح 310 میلیارد ریال سرمایه گذاری می شود.
طبق آمار 99 درصد از شهرها و حدود 90 درصد از روستاهای استان مازندران گاز دارند و تا پایان سال 97 طبق برنامه مصوب سفر رئیس جمهوری به این استان تمام روستاهای بالای 20 خانوار مازندران که 650 روستا برآورد شده است از نعمت گاز برخوردار خواهند شد.
استان مازندران 22 شهرستان ، سه هزار روستا و حدود سه میلیون و 300 هزار نفر جمعیت دارد.
** بادید از خط انتقال گاز دامغان - کیاسر
ابراهیم زاده مهم ترین طرح در دست اجرای گاز رسانی در استان مازندران را خط انتقال دامغان - کیاسر - ساری عنوان کرد و گفت : بازدید از این طرح 10 هزار میلیارد ریالی در دست اجرا از برنامه های سفر رئیس جمهوری به استان است .
،عملیات لوله کشی 42 اینچ گاز رسانی دامغان - کیاسر - ساری به طول 170 کیلومتر با سرمایه گذاری هزار میلیارد تومانی یکی از طرح های راهبردی حوزه تامین انرژی در استان مازندران است که به همت دولت یازدهم با پیشرفت فیزیکی بیش از 70درصد در حال انجام است.
بر اساس اعلام استاندار مازندران ، رئیس جمهوری در دومین سفرش به این استان 30 هزار میلیارد ریال طرح عمرانی را افتتاح کرده یا کلنگ می زند.
خبرنگار: سید رضا هاشمی کروئی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
6990/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.