به گزارش خبرنگار ایرنا ، رئیس سازمان صنعت ، معدن و تجارت مازندران در آئین کلنگ زنی این شهرک گفت : ظرفیت شهرک صنعتی موجب شد تا شهرک صنفی در مازندران احداث شود و عملیات احداث اولین شهرک صنفی آهن فروشان مازندران در شهرک صنعتی بهشهر آغاز شده است.
محمد محمدپور عمران افزود: تولید کنندگان و فروشندگان آهن و جوشکاران با احداث این شهرک به این مکان منتقل شده و خدمات بهتری به افراد ارائه می شود.
وی ادامه داد : با استقبال خوب صنف آهن فروشان ، شهرک اهن فروشان بهشهر احداث می شود تا ضمن رعایت مسائل زیست محیطی، ایمنی و بهداشت، افراد از سلامت کاری بیشتری برخوردار شوند.
این مسئول گفت: این شهرک در زمینی به مساحت 6.5 هکتار با اعتبار 100 میلیارد ریال احداث می شود که علاوه بر معافیت های مالیاتی اعمال شده برای افرادی که به این مکان نقل مکان می کنند، تسهیلات مناسب بانکی هم ارائه می شود.
محمدپور بیان داشت: تلاش داریم تا این الگو در سایر شهرهای استان مازندران و در بین صنوف مختلف تکثیر شود تا خدمات مناسب، بهتر و سریع تری به شهروندان ارائه شود.
وی گفت: اگر در آمایش سرزمینی غرب مازندران به قطب گردشگری و مرکز به قطب کشاورزی تبدیل شده است باید تلاش شود تا شرق مازندران که در برهه ای از زمان توسعه مناسبی نداشته است؛ به تلفیقی از توسعه گردشگری و صنعتی تبدیل شده و تولید و اشتغال، شتاب بیشتری بگیرد.
عملیات اجرایی اولین شهرک صنفی آهن فروشان مازندران در بهشهر در زمینی به مساحت 6.5 هکتار و با اعتبار 100 میلیارد ریال درسومین روز از هفته دولت در بهشهر آغاز شد.
خبرنگار : مریم نظری ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7332/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.