حق الله کثیری روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : در حال حاضر کار ساختمانی این بیمارستان به اتمام رسیده و تنها بخش دیالیز آن به خاطر موقعیت کارگاهی در حال اتمام است.
وی با بیان اینکه دولت تدبیر و امید نگاه ویژه به بخش سلامت و بهداشت و درمان افراد جامعه داشته است، گفت : تمامی تجهیزات مورد نیاز این بیمارستان خریداری شده و پس از نصب تجهیزات و تست انها ، قرار است در دهه فجر امسال به صورت رسمی بهره برداری برسد.
فرماندار عباس آباد خاطر نشان کرد : برای ساخت این بیمارستان 7 میلیارد تومان و برای خرید تجهیزات آن 8 میلیارد تومان از محل اعتبارات ملی و وزارت بهداشت ، درمان و آموزش پزشکی هزینه شده است.
این بیمارستان دارای بخش های سی سی یو ، آی سی یو ، جراحی مردان و زنان و کودکان ، داخلی مردان و زنان ، زایمان ، رادیولوژی و آزمایشگاه است و 2 اتاق عمل عمومی و سرپایی دارد.
روند ساخت بیمارستان 50 تختخوابی شهرستان عباس آباد چهار سال به طول انجامید.
شهرستان های گردشگر پذیر غرب مازندران که تا چند سال پیش از کمبود مراکز درمانی و بیمارستانی رنج می بردند در سال های اخیر، دولت تدبیر و امید با اختصاص اعتبارات ویژه برای این منظور شاهد اقدامات ارزشمندی در جهت تقویت زیرساخت ها در حوزه سلامت مردم این منطقه بوده که با بهره برداری از آنها نگرانی های شهروندان و حتی مسافران در زمینه خدمات رسانی در بخش های بهداشت و درمان به حداقل خواهد رسید.
شهرستان 50 هزار نفری عباس اباد در غرب استان مازندران قرار دارد.
خبرنگار: مهدی ابراهیم پور **انتشار دهنده: محسن حسن نیا
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.