به گزارش خبرنگار ایرنا، حجت الاسلام علی اکبر احمدی راد در خطبه های این هفته نماز جمعه آمل در مصلای قدس این شهر با گرامیداشت هفته دولت، افزود: هفته دولت فرصت مناسبی برای ارائه گزارش و ارزیابی عملکرد دولتمردان است.
وی اضافه کرد: هیات وزیران از مجلس شورای اسلامی رای قاطعی را گرفت و همکاری بسیار خوبی بین دولت و مجلس رخ داده است و باید از این فرصت برای خدمت به مردم استفاده شود.
خطیب موقت نماز جمعه آمل گفت: هفته دولت همزمان با سالروز شهیدان رجایی و باهنر است و رفتار و کردار این بزرگان باید برای دولتمردان ما الگو باشد.
حجت الاسلام احمدی راد، خداباوری، اخلاق مداری، پابنیدی به نظام، ولایت و کشور، مردمی بودن، دفاع از استقلال کشور، تبعیت از رهبر نظام اسلامی، عقلانیت و حرکت بر اساس حکمت و مصلحت را از ویژگی های شهیدان رجایی و باهنر دانست.
خطیب نمازجمعه آمل در بخش دیگری از سخنان خود با بیان اینکه منافقان و دشمنان ایران اسلامی بعد از پیروزی انقلاب اسلامی ایران تاکنون 17 هزار نفر را ترورکرده و به شهادت رسانده اند، افزود: استکبار جهانی دست به دست هم داده و علیه انقلاب و نظام در تلاش هستند و تاکنون نیز نتوانسته اند به اهداف پلید خود برسند.
حجت الاسلام احمدی راد تاکید کرد: آمریکا سازمان تروریستی منافقان را زیر چتر حمایت مالی خود قرار داده و از نظر سیاسی و تبلیغی آنها را حمایت می کند، داعش و تروریسم تکفیری هر 2 ساخته و پرداخته مثلث شوم زر ،زور و تزویر هستند.
وی خواهان احیاء فریضه امر به معروف و نهی از منکر و توسعه آن در کشور شد و گفت: همه باید نسبت به ترویج ارزش های دینی احساس مسئولیت داشته باشند.
خبرنگار: مهدی غلامی** انتشار دهنده: حسن فلاحتی
1654/7327
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.