مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران گفت:دشمنان با تمام توان در صدد ایجاد هجمه در بین جوانان ما هستند .

به گزارش خبرنگار ایلنا از ساری ، عبدالله ملکی در جلسه ستاد بزرگداشت هفته دفاع مقدس اظهار داشت:سی و هفتمین سالروز بزرگداشت هفته دفاع مقدس با دهه اول محرم و امر به معروف و نهی از منکر تقارن پیدا می کند  می طلبد تا این مراسم عاشورایی برگزار شود.

وی افزود:ستاد بزرگداشت دفاع مقدس شامل 13 کمیته است که انتظار میرود پس از ابلاغ استانداری تشکیل این کمیته در 23 شهرستان استان در دستور کار قرار گیرد.

مدیر کل حفظ آثار و نشر ارزش های دفاع مقدس مازندران کمیته پیشکسوتان و پشتیبانی جنگ،کودک و نوجوانان،نیروهای مسلح،فرهنگی ،ورزش و جوانان،روحانیت و مردمی،بانوان و کمیته ایثارگران را از جمله کمیته های 13 گانه نام برد.

بر ضرورت انتقال فرهنگ دفاع مقدس به نسل آینده تاکید کرد و گفت: چرا که دشمنان با تمام توان در صدد ایجاد هجمه در بین جوانان ما هستند .

وی گفت:جوانان زیادی در راه دفاع از ارزشهای اسلامی خارج از مرز ایران در قالب مدافعان حرم برای پاسداشت و گسترش فرهنگ دفاع مقدس از جان خود  می گذرند.

ملکی، دیدار با 500 تن از خانواده های ایثارگر،شهدای دفاع مقدس ،شهدای مدافع حرم  را از جمله برنامه های این ستاد عنوان کرد .

وی افزود:بازدید از پارک موزه دفاع مقدس با همراهی نماینده ولی فقیه در مازندران،استاندار و 100 تن از ایثارگران را از دیگر برنامه های این هفته برشمرد.

ملکی گفت:دیدار با نماینده ولی فقیه در مازندران،شرکت در نماز باشکوه جمعه  و عطر افشانی مزار شهدا از جمله برنامه های هفته دفاع مقدس است.

 

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.