به گزارش خبرگزاری خبرانلاین منطقه مازندران، ربیع فلاح جلودار، استاندار مازندران در مراسم روز خبرنگار و تجلیل از اصحاب رسانه استان در چالوس، ضمن گرامیداشت هفدهم مردادماه سالروز شهادت محمود صارمی، خبرنگار خبرگزاری جمهوری اسلامی به دست طالبان در مزار شریف که به عنوان روز خبرنگار نام گذاری شد، افزود: خبرنگاران، پیشتازان و طلایه داران عرصه دانایی و آگاهی هستند.
استاندار با اشاره به این که امروز اطلاعات و آگاهی زیرساخت مهم توسعه است، گفت: در عصر اطلاعات و ارتباطات اصحاب رسانه در تولید، توزیع و مدیریت اطلاعات نقش مؤثر و بی‌بدیلی دارند.
ربیع فلاح با بیان این که دانستن و آگاهی حق مردم است، خاطر نشان ساخت: اعتماد مردم بزرگترین سرمایه نظام است و رسانه ها و خبرنگاران در ایجاد اعتماد و امید نقش اساسی دارند.
مقام عالی دولت در مازندران، تاکید کرد: خبرنگاران عزیز هم باید حرمت قلم و رسانه را پاس بدارند و از آن برای استقرار حق و عدالت استفاده کنند.
وی با اشاره به این که نقد و نظارت دو رسالت مهم خبرنگاران برای اصلاح امور است، یاد آور شد: در سال اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال که دغدغه همه مسئولین کاهش بیکاری و رونق اقتصادی است خبرنگاران عزیز هم در حوزه آموزش و نهادینه کردن گفتمان اقتصاد مقاومتی نقش اساسی دارند .
استاندار با بیان این که رسانه ها در توسعه استان سهیم بوده اند، ابراز داشت: از همراهی، توجه و اهتمام ویژه اصحاب رسانه در انعکاس اخبار و اطلاع رسانی از فعالیت‌های دولت تدبیر و امید و خدمات نظام در مازندران تقدیر و تشکر می کنم.
ربیع فلاح با اشاره به این که توسعه زیرساخت های استان در این دولت با دولت های گذشته قابل مقایسه نیست، گفت: بیش از ۷۳۰۰ طرح و پروژه در این دولت افتتاح و مورد بهره برداری قرار گرفت.
گفتنی است در این مراسم که با حضور مدیران استانی و شهرستانی برگزار شد، معاون سیاسی، امنیتی و اجتماعی استانداری و رییس شورای اطلاع رسانی استان، استاندار را همراهی نمود.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 717207
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.