به گزارش خبرانلاین ازساری ،استاندار مازندران قبل از اجرای ارکستر ملی ایران در سالن سید رسول حسینی ساری با تبریک دهه کرامت و ولادت کریمه اهل بیت حضرت معصومه سلام علیها و ولادت ثامن الحجج حضرت امام رضا علیه السلام گفت : بسیار خوشحالیم که در این ایام مبارک و برای اولین بار شاهد اجرای ارکستر ملی ایران در دیار هنرپرور و ادب دوست مازندران هستیم.

 ربیع فلاح جلودار افزود : خدا را شاکریم که در سایه عنایت دولت تدبیر و امید باردیگر ارکستر ملی ایران احیاء شد و برای اولین بار اجرای ارکستر ملی در استانها هم در این دولت آغاز شد .

استاندار مازندران ارکستر ملی را نماد موسیقی فاخر ایران دانست و گفت : ارکستر ملی ایران می تواند در ترویج و گسترش موسیقی اصیل ایرانی نقش بسزایی داشته باشد.

وی تاکید کرد : موسیقی اصیل ایرانی همواره از جایگاه ارزشمندی برخوردار بوده و امیدواریم که این فعالیتهای فاخر فرهنگی و هنری تقویت شود.

مقام عالی دولت در استان ایجاد نشاط و شادابی را در جامعه یک ضرورت دانست و تصریح کرد: موسیقی فاخر می تواند به افزایش نشاط در جامعه کمک کند.

استاندار مازندران به استقبال خوب مردم از ارکستر ملی اشاره کرد و ادامه داد : مردم عزیز ما به آثار فاخر هنری و موسیقی علاقمندند و استقبال گسترده آنان و حضور شان در برنامه ارکستر ملی تجلی این علاقه و اشتیاق است .

فلاح افزود : ما هم سعی کردیم در این دولت و در مازندران از برنامه های فرهنگی و هنری فاخر حمایت کنیم و این روند تداوم خواهد داشت استاندار مازندران از رهبر اکستر فریدون شهبازیان و خواننده نام آشنای کشور محمد اصفهانی و هنرمندان و نوازندگان عزیز ارکستر ملی ایران تقدیر و تشکر کرد.

 

48

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
  • کدخبر: 711914
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.