به گزارش خبرآنلاین مازندران ، علیرضا محفوظی در این بازدید ضمن قدردانی از اقدامات صورت گرفته در بخش ارتقاء و تعریض در سطح محورهای مازندران عنوان نمود : خوشبختانه با توجه به حجم بالای ترافیک و تردد در راههای این استان اقدامات در خور توجه ای در زمینه تعریض و چهار خطه شدن تمامی محورهای اصلی و شریانی استان در دست اجراست.

وی در ادامه ضمن تاکید به توجه ویژه وزارت راه و شهرسازی به محور سوادکوه یادآور شد : با بهره برداری از دو تونل (حدفاصل پل سفید به شیرگاه ) در ایام نوروز 96 و با حذف نقاط پرخطر انتظار میرود شاهد ترددی ایمن و روان به همراه کاهش ترافیک جاده ای و کاهش تصادفات در این حوزه باشیم .

وی در ادامه اظهار امیدواری کرد انشااله با نگاه ویژه دولت کریمه و پیگیری های نمایندگان محترم مر کز استان اعتبارات لازم برای تعریض باقیمانده مسیر و اتمام بخش کوچکی از این محور تخصیص داده شود تا از این طریق بتوان شاهد ترددی سهل و ایمن در سطح این محور ارتباطی باشیم .

معاون وزیر راه و شهرسازی به نقش تاثیرگذار محور مذکور در جهت جذب گردشگر و مسافر اشاره و تصریح نمود : با توجه به اینکه این محور یکی از شریان های ارتباطی مهم پایتخت کشور به مرکز استان است و با توجه به طبیعت بکر و زیبای منطقه می تواند عامل مهمی برای جذب گردشگر و مسافرانی باشد که به این بخش از کشور سفر می کنند .

شایان ذکر است محور سوادکوه از رودهن تا قائمشهر که حدود 187 کیلومتر است تا کنون بیش از 184 کیلومتر به صورت چهار خطه شده است. همچنین در این محور برای جلوگیری از حوادث ناشی از سقوط سنگ تاکنون 3 تونل ساخته شده است .

گفتنی است در این بازدید محمود ذوالفقاری سرپرست اداره کل راه و شهرسازی استان و برخی از مسولین استانی و شهرستانی نیز حضور داشتند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 709012
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.