به گزارش خبرنگار ایرنا ، رضوان حکیم زاده روز چهارشنبه در همایش درس پژوهشی در قائمشهر افزود : اگر آموزش و پرورش قرار است به عزت و جایگاه خود برگردد و چمران ها را پرورش دهد ، حتما باید در مدارس دولتی سرمایه گذاری های لازم انجام شود .
وی تاکید کرد : نباید اجازه داد هر فردی که از پول بیشتری برخوردار است ، از آموزش بهتری برخوردار شود .
معاون وزیر آموزش و پرورش با بیان اینکه تحولات اجتماعی از طریق آموزش شکل می‌گیرد ، گفت : باید کیفیت آموزش را در مناطق محروم نسبت به گذشته ارتقاء دهیم تا با تحولات بهتری در آموزش و پرورش مواجه شویم .
حکیم زاده از فرهنگیان خواست تا فرزندان خود را به مدارس تیزهوشان نفرستند ، بیان کرد : وجود دانش آموزان در مدارس تیزهوشان در مقطع اول متوسطه و پایه هفتم ، تناقض آشکاری در بحث کیفی توصیفی خواهد داشت ، زیرا از 80 دانش آموزی که در این مقطع تحصیل می کنند تنها یک نفر در این راستا از قابلیت برخوردار می شود.
وی افزود : همیچنین این امر باعث می شود تا بسیاری از دانش آموزانی که در مقطع ابتدائی در مدارس تیزهوشان تحصیل می کنند در آینده با مشکلات بسیاری در کنکور مواجه شوند و با روح و روان آنها بازی شود .
معاون وزیر آموزش و پرورش گفت : بر اساس پژوهش‌های صورت گرفته ، بسیاری از دانش آموزان تیز هوش در مدارس تیز هوشان بر این تصور هستند که تعلقی به کشور خود ندارند و این نگرش حتی منجر به فرار مغزها خواهد شد.
همایش استانی درس پژوهی با حضور 43 تیم شرکت کننده برگزار شد.
خبرنگار : مونا معینی کوچکسرائی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7334/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.