به گزارش ایرنا ، سیدعلی اصغر محمودی روز چهارشنبه در نشست خبری در نوشهر افزود : از این مقدار 50 میلیارد تومان مربوط به دستگاههای دولتی و بقیه نیز مربوط به بخش خصوصی است.
وی گفت: نساجی مازندران با 45 میلیارد تومان بیشترین بدهی را به تامین اجتماعی مازندران دارد که با وجود بخشودگی جرایم تاکنون اقدامی برای پرداخت انجام نداده است.
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران ادامه داد: بعد از آن آموزش و پرورش مازندران با 39 میلیارد تومان رتبه دوم بدهی به تامین اجتماعی را دارد که 21 میلیارد تومان از آن بخشیده شد و مابقی 18 میلیارد تومان در 12 قسط در حال پرداخت است.
وی ادامه گفت : مازندران با دارا بودن 110 هزار کارگاه فعال زیر پوشش تامین اجتماعی، 99.5درصد لیست حق بیمه این کارگاه ها به صورت اینترنتی پرداخت می شود.
مدیر کل تامین اجتماعی مازندران تصریح کرد: درحال حاضر ارایه خدماتی مانند صدور فیش حق بیمه، فهرست بیمه، ابلاغ اوراق مطالبات و دیگر فعالیت های این اداره کل به بیمه شدگان از طریق اینترنت انجام می شود و مردم می توانند با مراجعه به پایگاه اینترنتی، خدمات مورد نیاز خود را دریافت کنند.
محمودی همچنین از افزایش هشت درصدی بیمه شدگان تامین اجتماعی مازندران در دولت تدبیر و امید خبر داد و اظهار داشت: جمعیت بیمه شدگان اصلی زیر پوشش این اداره کل در سال 92، بیش از 580 هزار نفر بود که این میزان در پایان سال 95 به بیش از 620 هزار نفر در دولت تدبیر و امید رسید.
وی همچنین از پرداخت 150 میلیارد تومان پرداخت حقوق در هر ماه به بازنشستگان و مستمری بگیران در مازندران خبر داد که به 79 هزار نفر بازنشسته، هفت هزار و 200 نفر از کار افتاده و 12 هزار نفر بیکار پرداخت می شود.
مدیرکل تامین اجتماعی مازندران، متوسط پرداختی ماهانه به بازنشستگان استان را یک میلیون و 592 هزار تومان و از کار افتاده یک میلیون و 135 هزار تومان و بازماندگان را یک میلیون و 191 هزار تومان اعلام کرد.
وی افزود: با اجرای طرح بخشودگی جرایم 9 هزار و 300 نفر فراخوان شدند که هفت هزار و 400 نفر مشمول طرح شدند که تاکنون 180 میلیارد تومان پرداخت کردند و 70 میلیارد تومان نیز شامل بخشودگی جرایم شد.
خبرنگار: سیدمحمد اکبرموسوی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1295/ 1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.