به گزارش ایرنا، محمدرضا پورابراهیمی سه شنبه شب در جلسه دیدار با منتخبین شورای اسلامی شهرهای نوشهر ، چالوس و کلاردشت در نوشهر همچنین بر ضرورت جوانگرایی در کابینه دوازدهم تاکید کرد.
وی گفت : جوانان در اجرای بهتر وظایف با توجه به شرایط جسمی، فکری و ریسک پذیری بهتر و موفق تر خواهند بود.
** توقف فعالیت موسسات غیرمجاز مالی
این نماینده مجلس با اشاره به فعالیت موسسات مالی و اعتباری غیرمجاز ، از مسئولان بانک مرکزی خواست حداکثر تا نیمه دوم امسال فعالیت این موسسات را متوقف کنند.
پور ابراهیمی گفت : بر اساس بررسی های صورت گرفته از سوی مجلس شواری اسلامی باید هرچه زودتر موسسات غیر مجاز مالی واعتباری که به ریشه اقتصاد کشور لطمه می زنند مشخص و از ادامه فعالیت آنها جلوگیری شود.
وی افزود : پرداخت سودهای غیرواقعی از سوی موسسات مالی و اعتباری غیر مجاز برای جذب سپرده مردم در چند سال گذشته نشان از ضعف نظارتی بر این موسسات دارد .
** حل مشکلات اقتصادی ، اولویت اول
رئیس کمیسیون اقتصادی مجلس مسایل اقتصادی را اولویت نخست کشور اعلام کرد و گفت : امروز توجه به حوزه اقتصاد هم مورد تاکید رهبری بوده و هم مطالبات نخست مردم و مسئولان است.
وی افزود : تنها راهکار اقتصادی کشور حرکت در مسیر اقتصاد مقاومتی است و در این راستا باید مسئولان و مردم با بهره گیری از ظرفیت های موجود مشکلات اقتصادی را رفع کنند.
خبرنگار : سیدمحمد اکبرموسوی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
1295/ 1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.