آیت الله سیدمحمد شاهچراغی روز چهارشنبه در گفت و گو با ایرنا افزود: افزایش اقتدار نظام جمهوری اسلامی ایران از اهداف همیشگی مسوولان است و نباید با رویکردهای منفی، اعتماد مردم نسبت به این نظام مقدس کم رنگ شود.
وی خاطرنشان کرد: هر گروه سیاسی فعال در کشور فقط اعتلای نظام جمهوری اسلامی ایران را باید در سر بپروراند و تخریب‌های جناحی هیچ سودی برای کشور ندارد.
وی خاطرنشان کرد : هم اکنون کشور برای رونق اقتصادی و افزایش رفاه اجتماعی نیازمند وحدت و همکاری گروههای سیاسی است و توجه به منویات رهبر انقلاب رویکردی مناسب برای ایجاد اتحاد بین همه مسوولان است.
وی اضافه کرد : توجه به منویات رهبر انقلاب باید در برنامه های کاری همه مسوولان قرار گیرد و به طور حتم تخریب های جناحی زمینه سوء استفاده دشمنان قسم خورده نظام جمهوری اسلامی ایران را فراهم می کند.
نماینده ولی فقیه در استان و امام جمعه سمنان تصریح کرد : با برادری در بین مسوولان نظام بسیاری توطئه های دشمنان خنثی می شود و رهبر انقلاب به عنوان فردی شاخص در میان امت اسلامی، همیشه مردم و مسوولان را به وحدت و یکپارچگی فرا می خواند.
شاهچراغی اضافه کرد : دین اسلام ، دین وحدت ، برادری و برابری است و نباید با دسیسه دشمنان، اتحاد برادران مسلمان از بین برود.
وی ادامه داد : در دوران معاصر، بعضی از افراط گرایان با ایجاد تنش درصدد تفرقه بین مردم ایران بوده اند که با رویکرد حکیمانه امام خمینی(ره) و رهبر معظم انقلاب این برنامه ها تاکنون خنثی شده است.
در سال اقتصاد مقاومتی اقدام و عمل بیش از 404 میلیارد تومان برای بازگرداندن واحدهای صنعتی و تولیدی استان به چرخه تولید تسهیلات ارایه شده است.
7339/6026/
خبرنگار: محمدرضا یوسف نژاد ** انتشار: جانعلی فتحی
برای آگاهی از تازه‌ترین اخبار و رویدادها در استان سمنان به نشانی IRNASEMNAN@ کانال اخبار ایرنا سمنان مراجعه کنید.
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.