مسئول برگزاری این دوره از مسابقات به خبرنگار ایرنا گفت که در این دوره از مسابقات 15 تیم از منطقه یک کشور شامل استان های مازندران ، آذربایجان غربی و شرقی ، البرز ، تهران ، قم ، مرکزی ، گیلان ، گلستان ، خراسان جنوبی ، کردستان و کرمانشاه با یکدیگر به رقابت پرداختند.
محمدصادق هاشمی افزود : در پایان سه روز رقابت تیم های شرکت کننده در نهایت تیم ماندگار پارس نوشهر ، پدافند رعد تهران ، باشگاه حاج حسن ساری و تیم مقاومت البرز به ترتیب رتبه های اول تا چهارم این دوره از رقابت ها را کسب کردند و به مرحله بعدی راه یافتند.
وی با بیان اینکه این چهار تیم با تیم های برگزیده هندبال ساحلی بزرگسالان باشگاه های کشور منطقه جنوب کشور به رقابت خواهند پرداخت ، گفت : بر اساس برنامه فدراسیون قرار است مرحله نهایی مسابقات هندبال قهرمانی ساحلی بزرگسالان کشور در یک ماه آینده برگزار شود.
به گفته وی، مرحله نهایی تیم های ماندگار پارس نوشهر ، پدافند رعد تهران ، حاج حسن ساری و تیم مقاومت البرز از منطقه شمال و تیم های هیات هندبال نجف آباد، هیات هندبال اصفهان ، هیات هندبال کازرون و میعاد برازجان نیز از منطقه جنوب کشور با یکدیگر رقابت کنند.
تیم های برتر مرحله نهایی این دوره از مسابقات به عنوان اعضای تیم ملی هندبال ساحلی بزرگسالان کشور برای شرکت در مسابقات آسیایی و جهانی انتخاب می شوند.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
/1602/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.