نادر مدنی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود: این مسابقات با حضور 10 تیم از شهرهای ارومیه، مهاباد، یزد، شیراز، کرمانشاه، البرز، اصفهان، اردکان یزد، ایلام و تبریز به میزبانی خانه ژیمناستیک ارومیه برگزار شد.
وی ادامه داد: در این مسابقات شرکت کنندگان در 2 رده زیر 15 سال و بالای 15 سال با اجرای حرکات تیمپویی و بالانسی 2 و چهار نفره با همدیگر به رقابت پرداختند.
وی افزود: در بخش تیمی زیر 15 سال اصفهان، البرز و اردکان رتبه اول تا سوم را کسب کردند و در بخش 2 نفره به ترتیب اصفهان، البرز و یزد مقام های اول تا سوم را به خودشان اختصاص دادند.
وی ادامه داد: در بخش چهارنفره زیر 15 سال نیز اصفهان، کرمانشاه و اردکان رتبه های اول تا سوم را کسب کرد.
رئیس هیات ژیمناستیک استان بیان کرد: در رده سنی بالای 15سال دربخش تیمی ارومیه مقام اول و تیم های شیراز و مهاباد به ترتیب مقام های دوم و سوم را کسب کردند.
مدنی ادامه داد: در بخش 2 نفره تیم های ارومیه، شیراز و یزد رتبه های اول تا سوم راکسب کردند و در بخش چهار نفره نیز مهاباد اول شد،ارومیه به مقام دوم رسید و شیراز رتبه سوم را به خود اختصاص داد.
وی گفت: نفرات برتر این مسابقات به عنوان اعضای تیم ملی برای حضور در مسابقات آسیایی قرقیزستان که اواخر خرداد سال 96 برگزار خواهد شد، دعوت می‌شوند.
به گزارش ایرنا، مرحله اول این مسابقات در مرداد ماه سال جاری به میزبانی شیراز برگزار شد که در این مسابقات نیز تیم ارومیه مقام اول تیمی مسابقات را کسب کرده بود.
8135/2093 ** خبرنگار: شهین بیدادرس ** انتشاردهنده: صابر چهرقانی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.