مسئول برگزاری این دوره از مسابقات روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا اظهار داشت : در این دوره از مسابقات 12 تیم از منطقه یک شامل استانهای مازندران ، آذربایجان غربی و شرقی ، البرز ، تهران ، قم ، مرکزی ، گیلان ، گلستان ، خراسان های شمالی ، جنوبی و رضوی حضور دارند.
محمدصادق هاشمی افزود : تیم های شرکت کننده در این دوره از مسابقات دوازدهم تیر وارد شهرستان نوشهر می شوند و پس از انجام مراسم قرعه کشی از سیزدهم تا شانزدهم تیر ماه با یکدیگر به رقابت خواهند پرداخت.
هاشمی در خصوص تعداد بازیکنان در این دوره از مسابقات در نوشهر گفت : در این دوره از مسابقات پیش بینی می شود بیش از 170 نفر از بازیکنان ، اعضای کادر فنی و مربی و نمایندگان فدراسیون در این مسابقات حضور داشته باشند.
مسئول برگزاری این دوره از مسابقات خاطر نشان کرد : مسابقات قهرمانی هندبال ساحلی باشگاه های کشور انتخابی تیم ملی به منظور شرکت در مسابقات آسیایی که سال آینده برگزار شود و مسابقات هندبال جهانی 2018 برگزار می شود.
وی با بیان اینکه مسابقات هندبال ساحلی بزرگسالان باشگاههای کشور در 2 منطقه جنوب و شمال برگزار می شود ، افزود : پیش از این مسابقات هندبال منطقه جنوب کشور از ششم تا دهم تیر ماه در شهرستان کازرون برگزار شد و تعداد چهار تیم برتر این دوره از رقابت ها نیز مشخص شدند.
چهار تیم صعود کننده به مرحله دوم منطقه 2 کشور شامل تیم های هیات هندبال نجف آباد، هیات هندبال اصفهان، هیات هندبال کازرون و میعاد برازجان بوده است.
قرار است با مشخص شدن 4 تیم برتر رقابت های منطقه یک شمال کشور با یکدیگر به رقابت کنند.
مرحله دوم مسابقات هندبال قهرمانی ساحلی بزرگسالان کشور ظرف یک ماه آینده با نظر فدراسیون در یکی از شهرها برگزار خواهد شد.
خبرنگار : مهدی ابراهیم پور** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
/1602/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.