به گزارش خبرنگار ایرنا این بازیکن محبوب بابلی طی اقدامی خیرخواهانه با اهدای پیراهن تیم ملی خود به پسر بچه 15 ساله مبتلا به سرطان به منظور تقویت روحیه و قوت قلب به بیماران سرطانی در بخش هماتولوژی بیمارستان ایت الله روحانی بابل حضور یافت و لحظات شاد و تاثیرگذاری در بین بیماران ایجاد کرد.
مرتضی پورعلی گنجی این بازیکن تیم ملی فوتبال ایران در حاشیه این بازدید بیان کرد: بسیار خرسندم که در جمع بیماران سرطانی هستم.
وی بابیان اینکه در سن 2 سالگی پدرم را از دست داده ام؛ گفت: بنده با بیماری سرطان آشنایی دارم و واقفم که این بیماران با چه مشکلاتی دست و پنجه نرم می کنند و باید از چه روشی در آرامش این قشر استفاده کنیم.
وی افزود: برادرم یک غده سرطانی تو گلوش داشت که با روحیه خوب و قوی توانست با این بیماری مبارزه کند و شکر خدا درمان شد.
وی از این بیماران خواست تا با روحیه ای قوی ، امید را به زندگی خود برگردانند چرا که درمان روحیه نقش زیادی در درمان جسمی بیمار خواهد داشت.
در ادامه رئیس بیمارستان آیت الله روحانی بابل نیز گفت: انسان موجودی اجتماعی و طبیعی است که در زندگی اجتماعی، نسبت به دیگران به خصوص به بیماران تکالیفی داشته باشد و دیگران نیز حقوقی بر او داشته باشند.
دکتر محمود صادقی افزود: دعا بر بالین بیمار به اجابت نزدیکتر است زیرا لطف و عنایت خاص خداوند به همراه دل های شکسته است.
وی بیان داشت: اهدای پیراهن تیم ملی با شماره 8 توسط بازیکن دوست داشتنی تیم ملی به طور قطع تاثیرات بسیار خوبی در روند درمان علی آقا بیمار 15 ساله مبتلا به بیماری سرطان خواهد داشت و همچنین اهداء گل به بیماران و لحظات شاد توان و قدرت بیشتری به بیماران برای مبارزه با بیماری سخت سرطان را خواهد داد.
اهدای تابلوی فرش به پورعلی گنجی ، کیک صعود به جام جهانی 2018 روسیه ، قرائت نامه بیمار ، اهداء شاخه گل از دیگر برنامه های این مراسم بوده است.
مرتضی پورعلی گنجی مدافع ایرانی تیم فوتبال السد قطر متولد 1371در روستای پایین گنج افروز بابل به دنیا آمده است.
وی پس از بازی در رده‌های سنی ایران، پیش از جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، برای نخستین بار توسط کارلوس کی‌روش به تیم ملی فوتبال ایران دعوت شد و در فهرست پایانی تیم‌ملی برای حضور در این رقابت‌ها هم حضور داشت.
وی نخستین بازی ملی‌اش را در بازی دوستانه پیش از تورنمنت، در برابر عراق انجام داد و درخشش در این بازی موجب شد تا کی‌روش در همه بازی‌های این تورنمنت به او بازی دهد و در پایان مرحله گروهی جام ملت‌های آسیا ۲۰۱۵، او در فهرست تیم منتخب مرحله گروهی این تورنمنت از سوی کمیته برگزاری مسابقات جای گرفت.
او پس از درخشش در بازی‌های جام ملت‌های آسیا در استرالیا از باشگاه‌های مختلف خارجی پیشنهاد بازی دریافت کرد و در نهایت در اسفندماه ۱۳۹۳ درحالی که با تیم باشگاه فوتبال نفت تهران در پایان هفته ۲۱ صدرنشین لیگ برتر بود، به پیشنهاد تیان جین چین پاسخ مثبت داد و به طور رسمی با دریافت ۵۰۰ هزار دلار و برای مدت یک فصل به این تیم چینی پیوست.
پورعلی‌گنجی در سال ۲۰۱۶ با امضای قراردادی رسمی به مدت یک سال به تیم السد قطر پیوست.
خبرنگار: زینب حبیب پور گودرزی**انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
7328/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.