به گزارش خبرانلاین ازساری ،حسن خیریان پور در جلسه هیئت امنای کانون کارآفرینان استان با اشاره به ویژگی‌های شخص کارآفرین اظهار داشت: کارآفرین شخصی است که با تکیه‌بر نوآوری، تشخیص فرصت‌ها و پذیرش مخاطره، ارزش اقتصادی و اجتماعی جدیدی را در سطح جامعه ایجاد می کند.

وی خاطرنشان کرد: به لحاظ نقش ویژه کارآفرینان در جامعه،" شناسایی و معرفی آنان، استفاده از توانمندی و تجارب آنان در جهت پیشرفت و توسعه و بهبود فضای کسب‌وکار در کشور" یکی از اقدامات مهم درزمینه الگوسازی برای جوانان و ترویج و توسعه کارآفرینی در استان است.
خیریان پور ادامه داد: درواقع باید گفت، شناسایی و یافتن افراد کارآفرین و بررسی و تحلیل فرآیند کارآفرینی و نقد عوامل شکست و موفقیت آنان، کمک شایانی به تشویق افراد جامعه به کارآفرینی، ایجاد فرصت‌های شغلی جدید و توسعه و پیشرفت کشور می‌ کند.
وی با تأکید بر ضرورت توجه به اقتصاد مقاومتی، تولید و اشتغال افزود: باید خروجی چنین جلساتی تصمیم‌گیری درست حاصل از، تصمیم سازی درست باشد و درنهایت منجر به تحقق شعار سال گردد.
معاون هماهنگی امور اقتصادی و توسعه منابع استانداری مازندران با تأکید بر عملکرد هیات امنا و اعضای کانون کارآفرینان بیان داشت: مهم‌ترین مسئولیت هیات امناء، نظارت بر عملکرد کانون است و کانون نقش اجرایی دارد و باید به‌عنوان بازوی اجرایی توانمند عمل کند.
کامران اصغری مدیرکل تعاون کار و رفاه اجتماعی مازندران نیز در این جلسه با اشاره به نقش و اهمیت کارآفرینی و سابقه درخشان کارآفرینان در توسعه استان، بیان داشت: ترویج و اشاعه مفهوم کارآفرینی، بسترسازی برای فرهنگ حامی کارآفرینی و مهم‌تر از همه تربیت افراد (بویژه تحصیل‌کردگان) کارآفرین سازمانی برای استان از اهمیت و ضرورت حیاتی برخوردار است.
کامران اصغری با تأکید بر ضرورت توجه ویژه به مقوله کارآفرینی، تصریح کرد: مسلماً کارآفرینان با توجه به خصوصیات ممتاز و برجسته خود قادرند در هر شرایطی منابع لازم برای ایجاد، رشد و توسعه درزمینهٔ تولید و منابع انسانی، اشتغال و کسب‌وکار جدید را ایجاد کرده و با نوآوری بر توسعه دامنه محصولات و خدمات بیفزایند.

 

46

انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

  • کدخبر: 691226
  • منبع: khabaronline.ir
  • نسخه چاپی
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.