به گزارش خبرنگار ایرنا، داوود یاوری روز یکشنبه در جریان بازدید از واحدهای مرغ تخمگذار کرمانشاه اظهار کرد: از مجموع تعاونی های فعال استان، 12 شرکت در زمینه مرغ تخمگذار زیرنظر اتحادیه مربوطه مشغول فعالیت و تولید هستند.
وی ابتدا و در بازدید از تعاونی شماره 58 مرغ تخمگذار 40 هزار قطعه ای کرمانشاه گفت:خوشبختانه با وجود مشکلات متعدد، این واحد توانسته با همت سهامداران خود به تولید ادامه دهد و زمینه اشتغال جوانان استان را فراهم کند.
یاوری همچنین یکی از راهکارهای برون رفت از رکود بیکاری در استان را مردمی کردن اقتصاد و تشکیل تعاونی عنوان کرد و افزود: مردم با مشارکت خود و با جمع کردن سرمایه های اندک می توانند با تحقق یافتن شعار اقتصاد مقاومتی، به تولید و اشتغال برسند.
مدیرکل تعاون، کار و رفاه اجتماعی استان کرمانشاه در ادامه ضمن بازدید از تعاونی شماره 36 و 884 مرغ تخمگذار کرمانشاه ادامه داد: امیدوارم بتوانیم با راه اندازی مجدد این واحدها که دچار رکود شده اند زمینه اشتغال مجدد جوانان را فراهم کنیم.
وی تصریح کرد: مهمترین مشکلات واحدهای مرغ تخمگذار استان نداشتن نقدینگی و سرمایه در گردش است که امید می رود با کمک مسئولان استانی بتوانیم با رفع این مشکلات و تامین بودجه و تسهیلات لازم به شکوفایی چنین واحدهایی کمک کنیم.
یاوری در پایان افزود: طی دو سه سال اخیر اقدام های بسیار خوبی صورت گرفته و صدها واحد کوچک و بزرگ تولیدی فعالیت خود را دوباره از سر گرفتند و انشاالله در آینده ای نزدیک شاهد اتفاقات بهتری خواهیم بود.
گزارش رویدادهای خبری به همراه گزارش تصویری آن ها و اخبار متنوع دیگر، هر روز بر روی سایت ایرنا استان کرمانشاه http://www.irna.ir/kermanshah و کانال تلگرام و صفحه اینستاگرام به آدرس irnakermanshah@ منتشر خواهد شد.
8066/7458 خبرنگار:مسعود اسماعیلی ** انتشاردهنده:علی مولوی
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.