مصطفی سوادکوهی روز شنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : رای 25 میلیونی مردم به رئیس جمهوری منتخب برای بار دوم، مطالبات جدیدی از دولت در کابینه دوم ایجاد کرد.
وی اضافه کرد : رئیس جمهوری نیز قطعا این مطالبات به حق مردم را دریافت کرده و تغییرات اساسی را در کابینه دوم خواهند داشت و تندروها با هجمه های خود می خواهند دولت را وادار به عقب نشینی کنند تا کابینه قوی را برای تحقق مطالبات مردم ایجاد نکند.
عضو شورای مرکزی مجمع روحانیون مبارزگفت به نظر می رسد رئیس جمهوری برای تحقق مطالبات مردم در کابینه دوم به دنبال نیروهای کارآمد و جوان است و این روند تندروهای مخالف دولت را عصبانی کرد.
وی اظهارداشت:انتخابات 29 اردیبهشت ماه 96نشان داده که مردم تحت تاثیر تبلیغات منفی و پولپاشی قرار نگرفتند واز بین نامزدهای مطرح بار دیگر به دکتر روحانی رای دادند.
سوادکوهی اظهارداشت:رئیس جمهوری نیز وظیفه دارد به شعارها و وعده هایی که دادند عمل کنند و تحت تاثیر هجمه های تندروها قرار نگیرند و کار خود را همچنان ادامه دهند.
وی اضافه کرد:مخالفان باید به قواعد رقابت های انتخاباتی تن دهند ودرشرایط حساس منطقه ای با کنار گذاشتن هجمه به دولت تدبیر و امید به دنبال وحدت و انسجام داخلی باشند.
مازندران حدود 40 حزب و تشکیل سیاسی دارد که بیش از 60 درصد از این احزاب و تشکل های سیاسی زیر چتر اصلاح طلب و مابقی نیز در قالب گروه های سیاسی موسوم به اصولگرا فعالیت دارند.
خانه احزاب سال گذشته به عنوان دومین خانه احزاب کشور در مازندران شکل گرفته است.
خبرنگار: حسین فلاحتی** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
/1899/6982
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.