به گزارش خبرنگار ایرنا، در حساس ترین مسابقه هفته دوازدهم لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور، تیم رده دومی شهروند سورک جمعه شب در خانه میزبان سفیرمیهمان آمل بود ودر نهایت میهمان خود را با نتیجه پرگل 6 بر 3 شکست داد تا موقعیت خود را در بالای جدول مستحکم تر کند.
دیدار رفت دو تیم در هفته پنجم مسابقات که هشتم اردیبهشت ماه در آمل برگزار شده بود، با برتری 3 بر 2 تیم شهروند سورک خاتمه یافته بود.
تیم سفیرمیهمان آمل که در چند دیدار گذشته خود در کسب نتیجه ناکام بود، دراین دیدار میل زیادی برای پیروزی و رسیدن به رده سوم وصعود به مرحله دوم مسابقات را داشت، بازی را بهتر وهجومی در خانه حریف آغاز کرد، اما تیم شهروند سورک که در دو هفته گذشته صدرجدول را از دست داده بود وبرای پس گیری جایگاه خود، چشم به سه امتیاز حساس خانگی دوخته بود، با مدیریت وکنترل بهتر مسابقه، درنهایت پیروز میدان در هفته دوازدهم لقب گرفت و با کسب 25 امتیاز این فصل خود وتفاضل گل کمتر نسبت به تیم هیات کاشان در رده دوم باقی ماند.
شاگردان ' جواد رزاقی ' در تیم سفیرمیهمان آمل هم با قبول ششمین شکست این فصل خود با 12 امتیاز همچنان در رده پنجم جدول رده بندی هشت تیمی گروه یک باقی ماندند.
تیم سفیرمیهمان آمل برای صعود به مرحله حذفی این مسابقات باید در دومسابقه آینده خود برابر تیم های پیمان شاهرود درآمل و شهید منصوری قرچک پیروز شود.
تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند.
مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و درنهایت دو تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.