به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته هفتم این مسابقات تیم سفیرمیهمان آمل عصرپنجشنبه در سالن ورزشی پیامبراعظم این شهر میزبان تیم شهیدمنصوری قرچک بود و در نهایت میهمان خود را با نتیجه پرگل6بر3 با شکست بدرقه کرد.
تیم سفیرمهمان آمل که برای کسب نخستین پیروزی این فصل خود بی تابی می کرد، بازی را هجومی آغاز کرد وبا حمایت اندک تماشاچیان خودی کنترل بازی را به خوبی در دست گرفت.
برای تیم میزبان در نیمه نخست این مسابقه' داوود مشهدی خلردی ' و ' سعیدکلبادی نژاد' گلزنی کردند تا دو تیم با همین نتیجه به رختکن رفتند.
در نیمه دوم این مسابقه، بازیکنان تیم شهید منصوری قرچک بازی را طوفانی آغاز کردند و در کمتر از چند دقیقه 3 بار دروازه تیم سفیرمیهمان آمل را باز کردند تا شوک را به اندک هواداران وکادرفنی تیم میزبان وارد کنند.
این شوک تیم شهید منصوری قرچک تا سه دقیقه پایانی مسابقه ادامه داشت و پس از ان بازیکنان تیم سفیرمیهمان آمل سه گل دیگر وارد دروازه حریف خود کردند.
' سعیدکلبادی نژاد، داوود مشهدی خلردی و ساسان غلام قاسمی' سه گل تیم سفیرمیهمان آمل را به ثمر رساندند تا نخستین پیروزی این فصل خود را درخانه جشن بگیرند.
شاگردان جواد رزاقی در تیم سفیرمیهمان آمل با کسب سه امتیاز این مسابقه خانگی، 5 امتیازی شد.
تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند.
مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و درنهایت 2 تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.
خبرنگار : مهدی غلامی**انتشار دهنده:سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.