به گزارش خبرنگار ایرنا، در هفته ششم این مسابقات که عصرجمعه با 15 دیدار در شهرهای مختلف کشور برگزار شد، تیم شهروند سورک درخانه میزبان هیات کاشان بود و در نهایت میهمان رده سومی خود را با نتیجه 3 بر 1 با شکست بدرقه کرد.
شهروند با کسب چهارمین پیروزی متوالی این فصل خود 13 امتیازی شد و در صدر جدول رده بندی گروه یک این مسابقات باقی ماند.
تیم شهروند سورک در هفته پنجم در شهرآورد مازنی ها تیم سفیر میهمان آمل را شکست داده بود.
** سفیر آمل همچنان در حسرت پیروزی
تیم سفیر میهمان آمل دیگر نماینده مازندران در این مسابقات که حال و روز خوشی ندارد و در انتهای جدول گیر کرده است ، به شاهرود سفر کرد و با نتیجه سنگین 6 بر 2 برابر میزبان خود پیمان این شهر متحمل این شکست شد.
شاگردان ' جواد رزاقی' در تیم سفیرمیهمان آمل که در 6 دیدار گذشته خود تنها 2 تساوی و چهار شکست را کسب کردند ، با قبول چهارمین شکست متوالی خود با دو امتیاز در رده هشتم و انتهای جدول این گروه باقی ماندند.
** در نیم فصل جبران خواهیم کرد
کسب نتایج ضعیف تیم سفیر میهمان آمل گلایه سرمربی این تیم را که عنوان برترین مربی فوتسال سال 95 مازندران را کسب کرده بود ، درآورد.
جواد رزاقی جمعه شب به خبرنگار ایرنا گفت : کسب این نتایج و قرار گرفتن در انتهای جدول اصلا در شان تیم آمل نیست و متاسفانه ضعف مشهود در داوری ها در کسب این نتایج بی تاثیر نیست.
وی ادامه داد: البته نمی خواهم ناکامی تیمم را به گردن داوری بیندازم، اما هم در بازی های خانگی و هم در بیرون از خانه از ناحیه داوری بیشترین ضربه ها را خوردیم.
سرمربی تیم سفیرمیهمان آمل با بیان اینکه به دنبال جبران نتایج ضعیف و فاصله گرفتن از انتهای جدول هستیم ، افزود : تا پیش از آغاز نیم فصل دوم لیگ حداقل چهار بازیکن مطرح را جذب خواهیم کرد تا با تقویب قوای تیمی بتوانیم به مرحله بعدی لیگ صعود کنیم.
تا پایان هفته ششم مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور در گروه یک تیم شهروند سورک با 13 امتیاز در صدر جدول قرار دارد و تیم های پیمان شاهرود و هیات کاشان به ترتیب با 11 و 9 امتیاز دوم و سوم هستند.
تیم سفیرمیهمان آمل هم با دو تساوی و چهار شکست و دو امتیاز در مکان هشتم جدول این گروه قرار دارد.
تیم های شهروند سورک و سفیرمیهمان آمل دو نماینده امسال مازندران در مسابقات لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور هستند.
مسابقات امسال لیگ دسته دوم فوتسال باشگاه های کشور با حضور 32 تیم در چهار گروه هشت تیمی در حال برگزاری است و درنهایت دو تیم برتر مجموع این مسابقات جواز حضور در مسابقات فصل آینده لیگ دسته یک را کسب خواهند کرد.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.