حسین شکیبافر روز جمعه در گفت و گو با خبرنگار ایرنا افزود : مرحله مقدماتی مسابقات هندبال ساحلی قهرمانی مردان در منطقه شمال کشور به میزبانی این هیات روزهای 12 تا 16 تیر در ساحل شهرستان نوشهر در غرب مازندران برگزار می شود.
وی گفت که تیم های هیات هندبال شهرستان ساری و هیات هندبال شهرستان نوشهر به عنوان نمایندگان استان مازندران در این مسابقات شرکت می کنند.
شکیبافر ادامه داد : در پایان مسابقات این مرحله ، چهار تیم برتر جواز حضور در مرحله نهایی مسابقات هندبال ساحلی کشور را کسب خواهند کرد.
** دوره ارتقای داوری هندبال در مازندران
رییس هیات هندبال مازندران همچنین به برگزاری دوره آموزشی و ارتقاء داوری هندبال ویژه مردان از سوی این هیات خبر داد و گفت که دوره آموزشی داوری درجه ٣ هندبال ساحلی مردان روزهای 12 الی 16 تیر در شهرستان چالوس برگزار می شود ودر پایان پس از برگزاری آزمون، مدرک داوری از سوی فدراسیون اعطا خواهد شد.
شکیبافر یکی از رویکردهای هیات هندبال مازندران در سال جاری را استعدادیابی و شناسایی علاقه مندان دختر و پسر در رشته هندبال در همه مناطق استان بیان کرد و افزود : حضور تیم های مختلف باشگاهی و نیز شهرستان ها در مسابقات لیگ استان و مسابقات منطقه ای و باشگاهی کشور در اولویت بعدی هیات استان است.
خبرنگار : مهدی غلامی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
7327/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.