حمزه قاسمی روز پنجشنبه به خبرنگار ایرنا اظهار کرد: کالاهای قاچاق وتوقیف شده شامل چند قلم لوازم آرایشی و بهداشتی، خوشبوکننده دهان چینی و واکس مو نیترو چینی، مواد غذایی شامل کمپوت آناناس تایلندی ، آبمیوه لیما تایلندی و کمپوت آناناس اماراتی است که توسط اکیپ بهداشت محیط و کارشناسان کنترل بر مواد غذائی شبکه بهداشت و درمان آمل کشف شد.
وی اضافه کرد: دراین اقدام ضربتی، کارشناسان اداره صنعت، معدن و تجارت استان و صنعت معدن و تجارت شهرستان و اداره آگاهی شهرستان آمل حضور و موفق به کشف مواد غذایی و بهداشتی قاچاق شدند.
رئیس شبکه بهداشت ودرمان آمل اضافه کرد: تمامی مواد غذایی، آرایشی و بهداشتی توقیف شده و به اداره اموال تملیکی استان انتقال یافت.
قاسمی افزود : در این بازدید، تعداد زیادی از صاحبان مغازه ها حتی تذکرهای چند باره گرفتند و به پرداخت جریمه نقدی نیز محکوم شدند.
وی ادامه داد: به دلیل حساس بودن برخی از واحدها و صنوف بازدید روزانه به طور مستمر انجام می‌شود و در صورت مشاهده تخلف نیز بر اساس ماده 13 تخلفات بهداشتی با متخلفان برخورد خواهد شد.
وی با تاکید براینکه، این شبکه دربازدیدهای مستمر بدون اغماض با واحد متخلف برابر قانون برخورد خواهد کرد، از مردم نیز خواست قبل از خرید موادغذایی مورد نیاز به نوع جنس ، پروانه ساخت وتاریخ تولید وانقضاء آن ونیز شرایط نگهداری در زیرآفتاب ویا فضای غیر بهداشتی به دقت توجه داشته باشند.
قاسمی، با تاکید بر اینکه تحت هیچ شرایطی مردم موادغذایی خود را از دست فروشان و دوره گردان تهیه نکنند خاطرنشان کرد: شهروندان در صورت مشاهده تخلفات واحدهای عرضه مواد غذایی غیربهداشتی موارد را به واحد بهداشت محیط شبکه بهداشت و درمان شهرستان آمل اطلاع دهند.
شهرستان آمل حدود 403 هزار نفر جمعیت دارد.
خبرنگار: مهدی غلامی ** انتشار دهنده: سید محسن حسن نیا
ک/7327/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.