شمس الله شریعت نژاد روز یکشنبه در گفت و گو با خبرنگارایرنا افزود : رای 24 میلیونی مردم به دولت دکتر روحانی و اعتماد مجدد به ایشان برای بار دوم از سوی رای دهندگان با رویکرد تغییر اساسی در کابینه است.
وی اضافه کرد : رئیس جمهوری نیز به این تغییر و ترمیم کابینه در دولت دوازدهم اعتقاد محکمی دارد و قطعا این تغییرات به ویژه در تیم اقتصادی دولت رقم می خورد.
نماینده مردم غرب مازندران در مجلس دهم اظهارداشت : نمایندگان مردم در مجلس شورای اسلامی نیز همراه و همگام با مطالبات رای دهندگان دکتر روحانی را در ترمیم کابینه دوازدهم کمک می کنند.
شریعت نژاد اضافه کرد : کابینه دولت دوازدهم باید به گونه ای از سوی رئیس جمهوری و با همفکری بانمایندگان مجلس شورای اسلامی چینش شود که بتواند تصمیم اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی جامع بگیرد.
این نماینده مردم در مجلس شورای اسلامی معتقد است : تصمیم اساسی برای رفع مشکلات اقتصادی در جامعه از سوی کابینه دولت دوازدهم نیازمند هماهنگی بیشتر وزراء با رئیس جمهوری دارد و باید با ترمیم کابینه باید تیم هماهنگ با دولت انتخاب شوند.
وی مبارزه با فساد اقتصادی، رونق اقتصادی، افزایش سطح رفاه اقتصادی و اجتماعی و رشد قدرت خرید مردم، اصلاح نظام بانکی را از مهمترین مطالبات مردم از دولت دوازدهم برشمرد.
شریعت نژاد بار دیگر با تاکید بر هماهنگی نمایندگان مجلس شورای اسلامی با رئیس جمهوری برای ترمیم کابینه دوازدهم و اعتقاد دکتر روحانی به تغییرات، ابراز امیدواری کرد تا کابینه دولت دوازدهم بتواند گام اساسی را برای تحقق مطالبات مردم بر دارد.
در انتخابات دوازدهمین دوره رئیس جمهوری افزون 92 درصد از واجدین شرایط اخذ رای در مازندران که 2 میلیون و 108 هزار نفر بودند در انتخابات شرکت کردند و بیش از یک میلیون و 200 هزار نفر به حسن روحانی رای دادند.
براساس آمار62،11 درصد از رای مازنی ها در انتخابات دوازدهم در سبد حسن روحانی ریخته شد و این رای در انتخابات یازدهمین دوره رئیس جمهوری حدود 57 درصد بود.
خبرنگار: حسین فلاحتی ** انتشاردهنده : سید محسن حسن نیا
6982/1899
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند

موضوعات داغ

نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.