پایگاه خبری 'تیتر امروز' به نکته نگاری عملیات تروریستی داعش در تهران با عناوینی از جمله تسلیت به خانواده های شهدا/ گذشته را فراموش نمی کنیم؛ امروز را نقد می کنیم/ عربستان و حملات تروریستی تهران/ خوشحالی همزمان دلواپس ها و داعشی ها/ صدا و سیما ، باز هم بازنده ماجرا/ رفتار مردم در هنگام حوادث تروریستی/ اتحاد ملی در برابر تروریست ها پرداخت.
این پایگاه خبری نوشت: آنچه همانند اصل حملات تروریستی اخیر تأسف بار است این که گروه هایی از دلواپسان به جای ناراحتی از شهادت و مجروح شدن دهها انسان بی گناه توسط تروریست ها، درشبکه های اجتماعی شان به شادمانی پرداخته و می کوشند از این حادثه تروریستی نمدی برای خود ببافند وآن را دلیلی برای نظریات ورشکسته شان بدانند: دیدید گفتیم برجام فایده ندارد؟ روحانی برود با تروریست هایی که در مجلس هستند مذاکره کند، برای رأی آوردن روحانی امنیت را ذبح کردند و ....
باعث شرمساری است که گروهی در داخل ایران، به جای تقویت همبستگی ملی در چنین وضعیتی، آنقدر فاقد قدرت تحلیل هستند که بر آتش تفرقه می دمند و همزمان با داعشی ها، به خوشحالی می پردازند.
همچنین این پایگاه خبری در مطلبی با عنوان 'صدا و سیما، باز هم بازنده ماجرا' از عملکرد این رسانه انتقاد کرد و نوشت: همزمان با اقدامات تروریستی در حرم امام و مجلس شورای اسلامی، شبکه خبر سیما -که فلسفه وجودی اش، نشر سریع اخبار است- در حال پخش برنامه ای در باره شهریه مهد کودک ها بهزیستی بود و سپس گفت و گویی درباره طرح کارورزی داشت و هر از گاهی نیز خبری از حرم و بهارستان پخش می کرد تا ثابت کند که همچنان رسانه ای بسیار تنبل است.
پایگاه خبری- تحلیلی 'شمال نیوز' نیز نوشت: یک روز پس از حملات تروریستی در مجلس ، با چند گزینه در خصوص انتخاب صحن علنی مجلس برای ضربه زدن تروریست های داعشی متصور است .
1. از شواهد پیداست تروریست ها قصد داشته اند به صحن مجلس شورای اسلامی رسیده و آنجا حمام خون به راه بیاندازند|، فرض میگیریم که این اتفاق افتاده بود، آیا آنها برای شهید کردن نمایندگان مجلس از گرایش حزبیشان سوال می کردند؟ آیا آنها دسته های سیاسی را از هم جدا کرده و بعد شلیک می کردند؟ قطعا پاسخ این سوال منفی است.
لذا همه جناح ها باید بدانند اگر خدای ناکرده اتفاقی برای این کشور بیفتد، دشمن تفاوتی بین گروه a و b قائل نخواهد شد، آنها به دستور اربابان خود، کیان جمهوری اسلامی ایران را هدف گرفته اند و تنها راه ایستادگی در برابر آنها، کنار گذاشتن قبیله گرایی ها و حزب بازی های غیر الهی است، اگر اختلافی بشود همه متضرر خواهند شد و خشک و تر با هم می سوزند.
پایگاه خبری 'صدای تبرستان' نیز به انتشار ماوقع حملات تروریستی تهران و اخبار و مطالبی در این زمینه از جمله ارائه پیش‌نویس بیانیه محکومیت حملات تروریستی در تهران به شورای امنیت توسط ژاپن و نیز واکنش بسیاری از چهره‌های سرشناس کشور در فضای مجازی به حوادث تروریستی روز گذشته، پرداخت.
روزنامه 'بشیر' از نشریات محلی مازندران نیز با چاپ تصاویری از اجساد عناصر داعشی به هلاکت رسیده در حمله تروریستی به مجلس شورای اسلامی به مرور حوادث دیروز و اخبار منتشر شده در این خصوص پرداخت.
روزنامه 'خبرشمال' نیز در گزارشی ویژه با عنوان 'ایران زیر چتر امنیت و اقتدار' و انتشار تصاویری از حملات دیروز و روزنامه 'حرف' دیگر نشریه محلی مازندران نیز در گزارشی با عنوان 'اقدام کور در تهران' به جریانات روز گذشته در حرم امام راحل (ره) و مجلس شواری اسلامی از جمله نحوه ورود تروریست ها و جزئیات به هلاکت رسیدن آنها و واکنش های بین المللی ماجرا پرداختند.
روزنامه 'حرف' همچنین نوشت: یکی از مهم ترین درس هایی که مسئولان کشور باید از این حادثه تروریستی بگیرند حفظ وحدت رویه داخلی و دوری از عدم توجه به توانمندی نظامی کشور است، این مهم اصلی است که نباید در ورطه روشنفکری غربی قرار گیرد.
روزنامه 'وارش' نیز با چاپ تصاویری از حوادث دیروز به شرح مفصل 'حملات تروریستی داعش به ساختمان مجلس شورای اسلامی و حرم امام (ره)' در تهران و نقش پنهان ریاض در این حوادث از جمله اظهارات 'عادل الجبیر' وزیر خارجه سعودی علیه ایران پیش از این حملات پرداخت.
تیتر و تصویر صفحه نخست 'دیار سبز' و 'نهضت شمال' دیگر روزنامه های محلی مازندران نیز به اقدامات و حملات تروریستی به حرم امام و مجلس اختصاص یافت.
خبرنگار : فاطمه رحمتی ** انتشار دهنده : حسن فلاحتی
3009/1654
انتهای پیام
این مطلب برایم مفید است
0 نفر این پست را پسندیده اند
نظرات و دیدگاه ها

مسئولیت نوشته ها بر عهده نویسندگان آنهاست و انتشار آن به معنی تایید این نظرات نیست.